Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ترکیب احتمالی بارسای کومان؛ همان خط دفاع با کمی تغییر + عکس

© AFP 2023 / JOSEP LAGOبارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک روزنامه اسپانیایی با بررسی نقل و انتقالات بارسلونا، ترکیب احتمالی این تیم در فصل آینده را منتشر کرد.

به گزارش اسپوتنیک، یکی از مهم‌ترین پرسش برای هواداران براسلونا در حال حاضر سیستم و ترکیب بارسلونای کومان برای رقابت در فصل آینده است.

Матч между футбольными командами Ливерпуль и Саутгемптон - اسپوتنیک افغانستان
واینالدوم - بارسلونا؛ رویای در حال تحقق

سیستم بارسلونا مبتنی بر مالکیت توپ است و احتمالا تغییری نخواهد کرد اما کومان احتمالا انرژی بیشتری (برخلاف دوران والورده و ستین)‌ به بارسلونا تزریق می‌کند. از نگاه نشریه مارکا، دروازه‌بان و خط دفاعی بارسا بدون تغییر خواهد بود و با اضافه شدن پیانیچ به خط میانی، این بازیکن بوسنیایی در کنار دی‌یونگ حضور خواهد داشت.

سرمربی هلندی بارسلونا دوست دارد در خط هافبک تحرک و پویایی وجود داشته باشد و می‌تواند در این زمینه از پیانیچ استفاده کند اما در صدد است تا واینالدوم را به ترکیب اضافه کند. اگر واینالوم به بارسلونا نپیوندد، ‌کومان می‌تواند کوتینیو را یک گام به عقب برگرداند یا حتی پیانیچ را اندکی به جلو متمایل کند اما پدری یا مسی به عقب بیایند.

 خط حمله کاتالان‌ها هم با رهبری مسی و حضور فاتی و گریزمان تیم را به جلو خواهد برد و اگر دمبله فرانسوی مثل همیشه مصدوم نشود، شاید در این ترکیب جای بگیرد. اگر مارتینز به خط حمله بارسلونا اضافه نشود گریزمن در نوک پیکان خط حمله بازی خواهد کرد. در صورت نزدیک شدن او به مسی، سیستم بارسلونا می‌تواند به 4 – 2 – 3 - 1 تغییر پیدا کند.

View this post on Instagram

A post shared by MARCA (@marca) on

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала