Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیشنهاد عجیب رئال برای فروش گرت بیل!

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч "Ювентус" - "Реал Мадрид"
Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч Ювентус - Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سران باشگاه رئال‌مادرید برای راضی کردن ستاره ولزی‌اش به ترک کهکشانی‌ها تصمیم عجیبی اتخاذ کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه رئال‌مادرید برای رهایی هرچه زودتر از دست گرت بیل و حواشی‌اش حضورش در این تیم خلاص شود، آماده است نیمی از حقوق فصل آینده‌اش را به او بدهد تا این بال ولزی قبول کند.

Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
شیاطین سرخ در حال بررسی شرایط خرید گرت بیل

نشریه اسپانیایی «آ.اس» در گزارشی مدعی شد که باتوجه به تمایل تیم‌هایی چون منچستریونایتد یا تاتنهام به خرید این بازیکن، دستمزد هنگفت و هفته ای 600 هزار پوندی این بازیکن باعث شده کمتر تیمی توانایی خرید او را داشته باشد. اما باشگاه رئال مادرید برای راحت شدن از شر این بازیکن، اعلام کرده در دوران قرارداد قرضی او حاضر است نیمی از دستمزد گرت بیل را نیز پرداخت کند تا شرایط برای جدایی از رئال مادرید تسهیل شود.

جنجال آفرینی‌های اخیر بیل روی نیمکت و سکوها مانند خوابیدن در حین برگزاری مسابقه کاسه صبر مسئولان باشگاه رئال‌مادرید را لبریز کرده و سبب شده که آنها به اشتباه فصل گذشته‌شان پی ببرند. حالا آنها فقط و فقط به فکر انتقال بیل هستند طوری که حاضرند متحمل ضرر شوند اما این بازیکن 31 ساله زودتر برود.

ستاره ولزی که تابستان سال 2013 از تاتنهام به رئال‌مادرید پیوست دو فصل دیگر با رئال‌مادرید قرارداد دارد که به ازای هر فصل آن 18.2 میلیون پوند از این تیم حقوق خواهد گرفت.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала