Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیروزی تیم منتخب فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک برابر وزارت صحت + عکس

© Photo / AFFتیم منتخب فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک برابر وزارت صحت
تیم منتخب فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک برابر وزارت صحت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم منتخب کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال امروز در یک دیدار دوستانه برابر تیم منتخب وزارت صحت به برتری پرگل دست یافت.

به گزارش اسپوتنیک، امروز دو تیم منتخب وزارت صحت (شامل وزیر، معینان و کارمندان این وزارت) و تیم منتخب فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک (مشمول خبرنگاران ورزشی) در پروژه گل راه اندازی شد.

این بازی تدارکاتی که به مناسبت آغاز دوباره فعالیت‌های ورزشی در کشور با شعار "کرونا را شکست می‌دهیم" راه اندازی شد طی آن تیم منتخب اداره فوتبال و کمیته ملی المپیک با نتیجه 6-1 کسب برتری کرد.

در این دیدار که داکتر احمدجواد عثمانی سرپرست و نامزد وزیر وزارت صحت، حفیظ ولی رحیمی رییس کمیته ملی المپیک، محمد یوسف کارگر رییس فدراسیون فوتبال و خبرنگاران ورزشی در ترکیب دو تیم حضور داشتند طی آن عبدالرزاق ممرک، حلیم‌آقا شیرزاد، ادریس فاروقی، محمد یوسف کارگر هر کدام یکبار و سیداحد سروش دوبار موفق به گل‌زنی شدند و در سوی تنها گل وزارت صحت را داکتر احمدجواد عثمانی نامزد وزیر این وزارت از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

این بازی در حالی در میدان سبز فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود که پیش از این وزارت صحت برای اداره‌های فوتبال و کریکت کشور اجازه فعالیت دوباره را داد که براساس آن لبگ شش دوش کشور از سه‌شنبه هفته جاری آغاز شد و قرار است به زودی لیگ برتر فوتبال افغانستان در اواخر ماه جاری میلادی آغاز شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала