Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امضاء طرح برکناری بارتومئو از ریاست بارسا

عضو شوید
هزاران تن از اعضای بارسلونا پس از خبرساز شدن رفتن لیونل مسی، طرح برکناری جوزپ ماریا بارتومئو را امضا کردند.

به گزارش اسپوتنیک، به دنبال حماسه‌ای که تقریباً لیونل مسی را مجبور می‌کرد تا کاتالان‌ها را ترک کند بیش از 7500 عضو بارسلونا با هدف برکناری جوزپ ماریا بارتومئو موافقت نامه‌ی را امضا کردند.

بارتومئو پس از باخت فاجعه بار بارسلونا با نتیجه 8-2 مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا در ماه گذشته، انتخابات ریاست بعدی باشگاه را در ماه مارچ اعلام کرد ولی با توجه به درخواست مسی برای انتقال در تابستان پیش رو، این باشگاه در هرج و مرج بیشتری قرار گرفت.

سرانجام اعجوبه آرجانتینی اعلام کرد که حداقل یک فصل دیگر در بارسا می‌ماند ولی اعضای بارسا با تلاش برای برکناری بارتومئو طرح موافقت را آغاز کردند.

برای رونق رای اعتماد در هیئت مدیره، 16.500 امضای دست نویس از حدود 140.000 عضو بارسلونا که واجد شرایط شرکت هستند مورد نیاز است و تنها هفت روز دیگر باقی مانده است.

لیستی از مکان‌هایی که اعضا (انجمن‌ها) قادر به امضای آن هستند در وب سایت Més que una Moció  به نشر رسیده، اگرچه تقریباً همه اینها در کاتالونیا هستند به این معنی که اکثر اعضای خارج از کشور قادر به شرکت در آن نمی‌باشند.

ویکتور فونت و خوآن لاپورتا نامزدان ریاست باشگاه هر دو به همراه تگزما کوربلا مرد سابق بارسا که در سال 2014 پس از 32 سال حضور در باشگاه کاتالان از سمت‌اش برکنار شد، قرارداد امضا کرده‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала