Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اقدام لئوناردو برای جذب الشعراوی

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر استفن الشعراوی Italy Soccer Champions League Roma - CSKA
استفن الشعراوی Italy Soccer Champions League Roma - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
استفن الشعراوی در حال حاضر در شانگهای شنهوا بازی می‌کند و می‌خواهد با ترک چین به اروپا برگردد، فرصتی که لئوناردو واقعاً دوست دارد از آن استفاده کند.

به گزارش اسپوتنیک، پنجره نقل و انتقالات PSG در حال شتاب گرفتن است. گفته می‌شود که لئوناردو در حال امضای قرارداد با یک دفاع راست "الساندرو فلورنزی" است. پیش بینی می‌شود ملی پوش ایتالیایی با گزینه‌ای خرید از آ اس رُم قرض گرفته شود. از این رو سرانجام می‌توان از دست دادن توماس مونیر کاسته و به مدیر ورزشی پاریس اجازه داد تا روی پرونده‌های بزرگ دیگر در پنجره نقل و انتقالات تمرکز کند و برای تقویت تیم توماس توخل اکنون می‌توان یک عنصر جدید حمله را جستجو کرد و لئوناردو می‌خواهد به چین برود. در واقع طبق آخرین اطلاعات از "تله فوت" علاقه به استفن الشعراوی که اکنون در شانگهای شنهوا بازی می‌کند، وجود دارد.

تماس‌ها شروع شد!

این پنجشنبه جیانلوکا دی مارزیو روند علاقه PSG به استفن الشعراوی را تأیید کرد.

روزنامه نگار ایتالیایی با اعلام اولین تماس‌های لئوناردو و عوامل ملی پوش ایتالیایی، در این موضوع حتی فراتر از این هم پیش می‌رود. گفته می‌شود مدیر ورزشی PSG به سراغ موضوعات جدی برای الشعراوی رفته خصوصاً ای‌نکه علاقه زیادی به ایده امضای یک ترانسپلین دیگر پس از الساندرو فلورنزی دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала