Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سوارز به تورین نه به مادرید می‌رود

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر لوئیس سوارز Russia World Cup Uruguay Training
لوئیس سوارز Russia World Cup Uruguay Training - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در حالی‌که خبرهایی مبنی بر پیوستن لوئیز سوارز به یوونتوس نشر شده اما اتلتیکو مادرید برای جذب این بازیکن وارد مذاکرات شده است.

به گزارش اسپوتنیک، طبق اطلاعات دیپورتس کواترا، لوئیز سوارز مُهاجم اروگوئه‌ای باسلونا پیشنهاد اتلتیکو مادرید را به انتقال به یوونتوس ترجیح می‌دهد که اکنون باشگاه در حال مذاکره با نماینده او است.

به گزارش رسانه تلویزیونی "دیپورتس کواترا" در اسپانیا، لوئیز سوارز در رادار اتلتیکو مادرید قرار دارد و بازیکن فعلی بارسلونا گزینه انتقال به پایتخت اسپانیا را نسبت به انتقال به یوونتوس در سری آ  ترجیح می‌دهد. کواترو اضافه کرد که ستاره اروگوئه‌ای قادر خواهد بود در یک انتقال آزاد بارسا را ​​ترک کند و هر دو طرف روند مذاکره بر سر امضای بالقوه را آغاز کرده‌اند.

حدس و گمان مهاجم

لوئیز سوارز به مجموعه‌ای از ستاره‌هایی پیوست که شاگردان سیمئونه طی چند روز گذشته با آنها در ارتباط بوده‌اند و به افرادی چون لاکازت، دی توماس و کاوانی پیوستند. مهاجم فرانسوی دو سال از قراردادش با آرسنال باقی مانده و این می‌تواند یک مانع باشد. دی توماس یکی دیگر از نامزدهای خوب پس از سقوط اسپانیول به لیگ دسته یک است و این بازیکن علاقه دارد در لیگ برتر بازی کند و نام کاوانی پس از پیشنهاد زمستان گذشته برای آوردن مُهاجم PSG به مادرید هنوز با اتلتی رابطه برقرار کرده است.

قبل از این‌که اتلتی بتواند یک مهاجم جدید وارد کند، نیاز است تا یک مهاجم از این باشگاه بیرون شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала