Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ایگواین سرانجام از یوونتوس جدا شد؛ مهاجم آرجنتینی در راه امریکا

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر ایگواین
ایگواین - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مهاجم آرجنتینی به کارش در یوونتوس خاتمه داده تا فوتبالش را در اینترمیامی دنبال کند.

به گزارش اسپوتنیک، گونزالو ایگواین پس از کش‌وقوس‌های فراوان قراردادش را با یوونتوس فسخ کرد تا راهی تیم دیوید بکام شود.

گونزالو ایگواین - اسپوتنیک افغانستان
اینترمیامی در آستانه خرید گونزالو ایگواین

رسانه‌های ایتالیایی خبر دادند، قرارداد ایگواین 32ساله را برادرش که مدیربرنامه‌هایش هم هست فسخ کرده تا او را به اینترمیامی ببرد. بر اساس گزارش‌ها، مهاجم آرجنتینی یوونتوس با قطعی شدن فسخ قراردادش در تمرینات روز گذشته (پنجشنبه ) بانوی پیر شرکت نکرده و سفرش به مقصد آمریکا جایی که قرار است با تیم اینتر میامی قراردادی 2 ساله امضا کند را آغاز کرده است.

ایگواین با پیوستن به اینتر میامی، تیمی که دیوید بکام یکی از سهامداران آن است، به دیگر بازیکن یوونتوس بلیز ماتویدی که او نیز تابستان امسال راهی MLS شد، یکجا می‌شود. همچنین رفتن به آمریکا او را به برادرش فدریکو که برای تیم دی‌سی‌یونایتد آمریکا بازی می‌کند، نزدیک‌تر خواهد کرد. ایگواین سال 2016 با قراردادی 90 میلیون یورویی، از ناپولی به یوونتوس پیوست.

ایگواین 32 ساله پس از انتصاب آندره‌آ پیرلو به عنوان سرمربی جدید یوونتوس مطلع شد که در برنامه‌‌های او جایی ندارد و به همین دلیل رضایت داد که قراردادش در فاصله یکسال به پایان آن فسخ شود. از این رو برادر و مدیربرنامه‌های او چندی روز پیش به تورین سفر کرد تا درباره جزئیات توافق برای فسخ قرارداد با یوونتوس مذاکره کند و ظاهراً اکنون این توافق صورت گرفته است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала