Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رییس لالیگا: من عاشق لئو هستم؛ اصلا و ابدا جنگی با مسی نداشتیم

© REUTERS / Albert GeaИгрок ФК "Барселона" Лионель Месси после матча против "Наполи" в Испании
Игрок ФК Барселона Лионель Месси после матча против Наполи в Испании  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رییس سازمان لالیگا در تازه‌ترین مصاحبه‌اش می‌گوید که در پرونده جدایی مسی از بارسلونا، هیچ جنگی با ابرستاره آرجنتینی نداشته است.

به گزارش اسپوتنیک، خاویر تباس، رییس لالیگا پس از ماندن لیونل مسی در بارسلونا در گفتگویی بیان داشته که هیچ مشکلی با ابر ستاره بارسلونا نداشته و تنها هدف او دفاع از متنی بود که در قرارداد وجود داشت.

Футболисты Лионель Месси и Криштиану Роналду на футбольном поле - اسپوتنیک افغانستان
تباس: جدایی رونالدو هیچ تاثیری روی لالیگا نگذاشت؛ مسی بهترین بازیکن جهان است
تباس در مورد اتفاقات انجام شده گفت:«اصلا و ابدا جنگی با مسی نداشتیم. من عاشق مسی هستم و چطور می توان با بازیکنی که در لالیگا تاریخ سازی کرده، مشکل داشت؟ هدف ما دفاع از متن قرارداد بود. در نهایت رسانه‌ها هم بر تنش های موجود اضافه کردند و همه چیز به سمت حاشیه پیش رفت. بیانیه ما تنها تایید ادعای بارسلونا برای دفاع از قانونی بودن مفاد قرارداد مسی بود و نه هیچ چیز دیگر.»
رییس لالیگا در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به جدایی فوق ستاره بارسلونا د آینده گفت:«مسی قراردادش به اتمام می رسد و قانون به وی اجازه می دهد که از زمستان با هر تیمی وارد مذاکره شود. قطعا سال بعد کسی نمی تواند مانع جدایی او شود. در نهایت لالیگا به مسیر خود بدون مسی هم ادامه خواهد داد. ما از هر لحاظ شرایط خوبی داریم. نیمار و رونالدو زمانی لالیگا را ترک کردند و شاید سوارز هم به زودی جدا شود. با جدایی مسی هم در نهایت ما همچنان توازن خود را حفظ خواهیم کرد.»

هفته پیش رسانه های اسپانیایی به نقل از منابع نزدیک به لیونل مسی اعلام کردند که بند آزادسازی 700 میلیون یورویی او که باشگاه بارسلونا به آن استناد کرده بود و می‌گفت هر تیمی که خواهان به خدمت گرفتن مسی باشد باید این مبلغ را به بارسا پرداخت کند، برای فصل 21-2020 فعال نیست و سیتی می‌تواند بدون در نظر گرفتن این بند، مسی را به خدمت بگیرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала