Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چلسی با پیشنهاد معاوضه مخالفت کرد؛ کانته به اینتر نمی‌رود

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر انگلو کانته
انگلو کانته - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
چلسی با رد پیشنهاد اینتر برای به خدمت گرفتن انگولو کانته اعلام کرد این بازیکن فصل بعد هم در این تیم خواهد بود

به گزارش اسپوتنیک، چند روز پیش باشگاه اینتر اعلام کرد که حداقل در این تابستان به جذب انگولو کانته فکر نمی کند اما با این حال به نظر می رسد که ستاره فرانسوی هنوز هم یکی از اهداف نقل و انتقالاتی نراتزوری به حساب می‌آید و آنها هنوز از جذب هافبک چلسی ناامید نشده‌اند.

Tottenham's Harry Winks, right, and Chelsea's N'Golo Kante jump for the ball during the English League Cup semifinal first leg soccer match between Tottenham Hotspur and Chelsea at Wembley Stadium in London, Tuesday, Jan. 8, 2019 - اسپوتنیک افغانستان
من‌یونایتد به دنبال شکار انگول کانته از چلسی

طی روزهای اخیر گفته شد که باشگاه اینتر پیشنهاد معاوضه مارسلو بروزوویچ و انگولو کانته را به اینتر ارائه داده و امیدوار است که این موضوع با موافقت تیم لندنی روبرو شود. با این حال اما تلگراف اکنون مدعی شده که چلسی با این پیشنهاد معاوضه بازیکن مخالفت کرده و فرانک لمپارد تمایلی به حضور ستاره کروات در این تیم ندارد.

این بدان معناست که حالا انتقال کانته به اینتر تقریباً غیرممکن شده و این طور به نظر می‌آید که کونته باید قید همکاری مجدد با هافبک فرانسوی را حداقل در این تابستان بزند. چلسی یکی از باشگاه های فعال در فصل نقل و انتقالات تابستانی است. پس از جذب بازیکن در پست های مختلف اکنون این تیم درصدد فروش تعدادی از بازیکنانش است و انگولو کانته مورد توجه اینتر قرار گرفته است.

آنتونیو کونته سرمربی اینتر مدت ها است که خواهان همکاری مجدد با انگولو کانته هافبک چلسی است، اما پیشنهاد ارائه شده از جانب نراتزوری توسط چلسی رد شده است. اینتر برای جذب انگولو کانته، حاضر شده بود مارسلو بروزوویچ را به چلسی پیشنهاد دهد و قصد داشت از هماهنگی او و متئو کواچیچ در تیم ملی کرواسی برای رضایت چلسی استفاده کند، اما چلسی با رد این پیشنهاد به سران اینتر اعلام کرده که علاقه ای به جذب این هافبک کروات ندارد.

Tottenham's Harry Winks, right, and Chelsea's N'Golo Kante jump for the ball during the English League Cup semifinal first leg soccer match between Tottenham Hotspur and Chelsea at Wembley Stadium in London, Tuesday, Jan. 8, 2019 - اسپوتنیک افغانستان
پاسخ منفی کانته به پیشنهاد کونته

حتی به چلسی اطلاع داده شده بود که کریستین اریکسن هافبک سابق تاتنهام نیز می تواند به عنوان بخشی از قرارداد یا در یک انتقال جداگانه به چلسی بپیوندد، اما تصور نمی شود که چلسی علاقه ای به جذب این بازیکن دانمارکی داشته باشد. این موجب نمی شود که اینتر از جذب انگولو کانته ناامید شود و این باشگاه ایتالیایی قصد دارد با فروش تعدادی از بازیکنانش، پول نقدی لازم برای جذب انگولو کانته را به دست آورد.

کانته هافبک 29 ساله چلسی نقشی کلیدی در قهرمانی این تیم در فصل 2016/17 ایفا کرد و خودش اعلام کرده که علاقه ای به جدایی از چلسی ندارد و فرانک لمپارد نیز قصد فروش ستاره سابق لسترسیتی را ندارد. لمپارد ترجیح می دهد جورجینیو هافبک ایتالیایی اش را بفروشد تا جا برای جذب دکلان رایس باز شود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала