Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان: بارسلونا با سالهای گذشته متفاوت است

© REUTERS / Jason CairnduffRonald Koeman
Ronald Koeman - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رونالد کومان پس از بازی با تیم گمنامِ ناستیک اعلام گرد که تیم او با سال‌های قبل اختلاف دارد.

به گزارش اسپوتنیک، رونالد کومان سرمربی جدید هالندی بارسلونا اذعان داشت که ترکیب 4-2-3-1 که دیشب استفاده کرد کمی دفاعی تر است اما اصرار دارد "این تیم می‌تواند این کار را انجام دهد." کومان پس از پیروزی 3-1 مقابل ناستیک پس از اولین بار هدایت کاتالان‌ها، در تلویزیون بارسا صحبت کرد.

کومان افزود: "مهمترین چیز این است که خوشبختانه هیچ مصدومیتی نداشته است. همه 45 دقیقه بازی کرده‌اند. لحظات شتاب خوبی داشت. همیشه چیزهایی برای بهبود وجود دارد اما ما خوشحال هستیم. ما دو هفته اینجا هستیم و هنوز دو هفته دیگر داریم."

سیستم جدید

کومان در مورد سیستم و موقعیت یابی با دو محوری گفت: "این ممکن است متفاوت و تا حدودی دفاعی‌تر از آنچه در سال‌های اخیر دیده شده باشد، اما هدف این است که توپ را حرکت دهیم، آن را نگه داریم و فضاهای لازم را پیدا کنیم بین خط‌ها بازی کنید و پشت هافبک‌های رقیب باشیم. من فکر می‌کنم این تیم می‌تواند این کار را انجام دهد زیرا ما هافبک‌هایی داریم که چنین بازی می‌کنند."

پیش فصل کوتاه

کومان اطمینان داد که علاقمند است بازیکنان را ببیند حتی اگر آنها فقط چند روز تمرین کرده باشند: "مهم است که آنها از قبل بازی کنند زیرا این یک پیش فصل عادی نیست. ما فقط چهار هفته داریم، شش بازی نداریم. کاری که اکنون می‌خواهیم انجام دهیم کار فیزیکی است و در دو هفته آینده بیشتر در سمت تاکتیکی کار می‌کنیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала