Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سن‌رایزر حیدرآباد با بهترین‌های جهان در آی‌پی‌ایل + عکس

© Photo / SunRisers Hyderabadراشدخان و محمدنبی عیسی خیل در IPL
راشدخان و محمدنبی عیسی خیل در IPL - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم سن‌رایزر حیدرآباد قرار است رقابت‌های کریکت IPL را با حضور دو بازیکن افغانستان در امارات آغاز نماید.

به گزارش اسپوتنیک؛ رقابت‌های لیگ برتر کریکت هندوستان موسوم به IPL که بزرگترین و پربیننده‌ترین لیگ کریکت جهان به شمار می‌رود قرار است از شنبه 29 سنبله 1399 با انجام دیدار افتتاحیه میان دو تیم ممبی ایندینز و چینای سوپر کینگز در ورزشگاه شیخ زیاد امارات پی‌گیری خواهد شد.

دوازدهمین دور رقابت‌های لیگ برتر کریکت هندوستان به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا در هند، قرار است در امارات برگزار شود و این برای اولین بار است که بازی‌های یاد شده در کشوری غیر از هندوستان انجام می‌شود.

آمار حیدرآباد در دو فصل گذشته:

حیدرآباد در فصل 2018 به جایگاه دوم رقابت‌ها رسید، در سال 2019 مکان چهارم را به خود اختصاص داد و این فصل بهترین‌ها را در ترکیب‌اش جذب کرده تا بتواند عنوان قهرمانی سال 2016 را تکرار کند که با کسب 11 پیروزی و 6 شکست به آن دست یافت.

در 2018 برای این تیم 10 پیروزی و 7 شکست و در 2019 نیز 6 پیروزی و 9 شکست برای این تیم به ثبت رسید.

 

بهترین بازیکنان جهان/افغانستان

راشدخان آرمان بهترین توپ انداز حال حاضر جهان (T20) به ارزش 9 کرور هندی (1.3 میلیون دالر) از سال 2018 تا کنون برای سن رایزرحیدرآباد بازی می‌کند و قرار است این فصل نیز برای این تیم به میدان برود.

در همین حال محمدنبی عیسی خیل بهترین آل روندر فعلی دنیا (T20) با 35 سال سن از 2018 تا کنون برای تیم حیدرآباد به میدان می‌رود که ابتدا به ارزش 1 کرور هندی (140.000 دالر) خریداری شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала