Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دست رد سمیئونه به دو ستاره پیشنهاد بارسلونا

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر سوارز
سوارز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در حالی‌که بارسلون دو بازیکن نام‌آشنا و خوش فورم خود را به اتلتیکو مادرید پیشنهاد کرده بود این باشگاه مادریدی اما آنرا رد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، در حالی که انتظار می رود چندین بازیکن اصلی بارسلونا در تابستان امسال جدا شوند اما به اساس گزارشات نشر شده، به اتلتیکو مادرید ایوان راکیتیچ و لوئیز سوارز پیشنهاد شده بود که این دو پرونده به سرعت توسط اتلتیکو کنار گذاشته شد.

پس از تحقیر بارسا مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان، این باشگاه تصمیم گرفت تغییرات زیادی را در چارچوب سازمانی و نیروی کار خود ایجاد کند. ایوان راکیتیچ قبلاً تیمش را انتخاب کرد و به سویا بازگشت. جدایی آرتورو ویدال، ساموئل امتیتی ​​یا لوئیز سوارز به طور قابل توجهی با اصرار در مطبوعات اسپانیا برانگیخته می‌شود. برخی از بازیکنان دیگر نیز به چندین تیم پیشنهاد شده‌اند، مانند اتلتیکو مادرید اما  تیم ال‌چولو آنان را خیلی زود رد کرد.

ایوان راکیتیچ - اسپوتنیک افغانستان
قرارداد 4 ساله راکیتیچ با سویا

اتلتیکو؛ سوارز و راکیتیچ را نپذیرفت

به گزارش ESPN ایوان راکیتیچ و لوئیز سوارز در هفته‌های اخیر به اتلتیکو مادرید پیشنهاد شده‌ بودند اما باشگاه پایتخت نشین به سرعت اعلام کرد که علاقه‌ای به آنها ندارد و این به یک دلیل ساده است. اتلتیکو در حال حاضر به دنبال جبران مجدد بودجه خود است و به همین دلیل نمی‌تواند موضع مشخصی بگیرد. مسیرهای منتهی به رودریگو مورنو که با لیدز یونایتد قرارداد بست و دنی پارخو که به ویارئال پیوست نیز به همین دلایل مالی کنار گذاشته شدند. در حالی که دیگو سیمئونه از مشخصات آنها قدردانی می‌کرد. سرانجام ایوان راکیتیچ به سویا برگشت در حالی که لوئیز سوارز می‌تواند به سرعت به تورین پرواز کند و به یوونتوس بپیوندد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала