Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

320 هزار یورو پول مازاد رئال مادرید در فصل گذشته

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه سانتیاگو برنابئو
ورزشگاه سانتیاگو برنابئو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سخت ترین فصل فوتبالی رئال مادرید به خاطر کرونا ویروس با 320.000 پول مازاد بسته شد.

به گزارش اسپوتنیک؛ رئال مادرید تعادل اقتصادی فصل 2019-2020 را بسته و نشان می‌دهد توانایی سازگاری با ظاهر وحشتناک همه گیری ناشی از کوید 19 را دارد و این باعث شده فوتبال و خصوصاً تیم‌های بزرگ به شدت صدمه ببیند به ویژه که هواداران نیز وارد ورزشگاه شده نمی‌توانند.

سران باشگاه رئال مادرید با فلورنتینو پرز و خوزه آنخل سانچز (کار آنها در این سناریوی پر جنب و جوش مهم است) پشت به اوضاع نکردند و علی‌رغم داشتن اقتصادی فراتر از نظافت برای مقابله با یک استراتژی کاهش بحران مواجه شدند.

چشمگیرترین بدون شک کاهش ده درصدی دستمزد تیم‌های اول فوتبال و بسکتبال بود که اگر مسابقه برگشت نمی‌کرد تا 20 درصد اضافه می‌شد.

کاهش دستمزدها (هیچ گونه حق بیمه‌ای برای فتح لالیگا وجود نداشت) از ورزشکاران ناشی از قطع ارتباط بین مدیران هر بخش از این باشگاه بود. علاوه بر این آنها همچنین برای هر یک از بخش‌های فوق الذکر هزینه می‌کنند تا بدون هیچ کسری فصل را نجات دهند. در پایان اعداد مربع شده و حساب‌ها با 320.000 یورو سود بسته شده‌اند.

در مواجهه با فصلی که از قبل آغاز شده رئال مادرید افت درآمد 172 میلیون یورویی را محاسبه کرده که در صورتی در طول فصل مردم نتوانند وارد سانتیاگو برنابئو شوند افزایش می‌یابد. بودجه حدود 650 میلیون یورو خواهد بود. نباید فراموش کرد که دو سوم فصل گذشته پیشرفت طبیعی داشته چیزی که در حال حاضر برای فصل پیش رو مورد تردید است.

در مذاکراتی که هنوز بین تیم و سران آن در جریان است، بازیکنان باید کمر خود را بسته کنند. هماهنگی کامل با سرخیو راموس در راس کار است و همه در این باشگاه لحظه اقتصادی را که در آن زندگی می‌کنند فرض کرده‌اند و مشکلی برای رسیدن به توافق وجود نخواهد داشت. سران باشگاه رئال استراتژی برنامه ریزی شده خود را تغییر دادند و برخی از مذاکرات را برای جذب بازیکنانی مانند هاورتز، کاماوینا یا هالند باز گذاشتند. اولویت فروش، سبك بخشیدن به دستمزد و دریافت آنها بود. فقط در فروش حدود 100 میلیون یورو است رقمی که آنها امیدوارند به 150 میلیون که با رنگ سرخ مشخص شده افزایش یابد.

تمرین خوب تابستان از نظر فروش به معنای تغییر استراتژی از نظر ثبت نام نیست. درب هنوز باز است و به جز یک خروج غیرمنتظره و حقوق زیادی را آزاد می‌کند هیچ تغییری نخواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала