Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برنامه رئال برای احیای ادن هازارد

© REUTERS / Javier Barbancho Эден Хазард празднует второй забитый гол
 Эден Хазард празднует второй забитый гол - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال مادرید برای احیای دوباره ادن هازارد کارهای جسمی و روانی را روی دست گرفته به طوری که او باید مچ پا را فراموش کند.

به گزارش اسپوتنیک، احیای دوباره ادن هازارد مهمترین اولویت فصل پیش روی رئال مادرید است. کاپیتان بلجیم باید ستاره بزرگ تیم زیدان باشد اما او انتظارات را برآورده نکرده است. فصل گذشته هازارد به سختی می‌توانست کیفیت خود را به دلیل آسیب دیدگی به خصوص از ناحیه مچ پا که سرانجام جراحی شد، نشان دهد.

از زمان عملیات در آغاز ماه مارچ هازارد دیگر مانند گذشته نبوده است. او در آخرین مسابقه لالیگا دوباره ظاهر شد اما همچنان به مشکلات شبیه قبل روبرو بود که باعث شد بیش از یک بازی را از دست بدهد.

حالا پس از تعطیلات هازارد شک و تردید در موردش را برطرف نکرده است. در واقع او از زمان رفتن با تیم ملی بلجیم آنرا افزایش داد و یک دقیقه بازی نکرد که این باعث عصبانیت رئال مادرید به دلیل نبودن در والدبباس زیر نظر زیدان گردید.

حالا پس از آن عصبانیت باشگاه رئال مادرید و مربی‌اش شروع به کار کرده‌اند تا هازارد هرچه سریعتر بهبود یابد هرچند به سختی یکشنبه آینده 20 سپتامبر برای اولین بازی رئال مادرید مقابل رئال سوسیه داد در لیگ و در ورزشگاه آنوئتا حضور یابد.

رسانه Ok Diario مدعی شده که ضمن کارهای فیزیکی یک کار روانشناختی نیز وجود خواهد داشت که در آن هدف پاک کردن ترس از آسیب دیدگی در مچ پا است.

آنچه رئال مادرید در مورد آن واضح می‌باشد این است؛ تا زمانی که او آماده بازی نشود هیچ کس در این باشگاه قرار نیست ادن هازارد را تحت فشار قرار دهد تا او را مجبور به بازگشت کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала