Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ال‌کلاسیکو بر سر امباپه؛ بارسا به فکر جانشینی لیونل مسی

© AFP 2023 / Pascal PAVANIکلیان امباپه بازیکن پی اس جی
کلیان امباپه بازیکن پی اس جی  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در آخرین خبرها نقل شده که کیلیان امباپه جانشین لیونل مسی در بارسلونا خواهد شد در حالی‌که او یکی از ستاره‌های مورد دلخواه زیدان و رئال مادرید است.

به گزارش اسپوتنیک، دیگر این یک راز نیست که رئال مادرید آرزوی خرید کیلیان امباپه را دارد و همینطور بارسلونا که تابستان سال آینده لیونل مسی را از دست خواهد داد این بازیکن را به عنوان جانشین مسی در نظر گرفته است.

در واقع مهاجم PSG علناً اعلام کرده بود که برای فصل 2020-2021 این تیم را ترک می‌کند با این حال برای تابستان آینده داستان ممکن است متفاوت باشد. از آنجا که لئوناردو به دنبال تمدید قرارداد بازیکن فرانسوی تا سال 2022 است و بدیهی است که او ایده دیگری در ذهن دارد. این یکشنبه "ساندی تایمز" اطمینان داد که امباپه تصمیم دارد PSG را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی بعدی ترک کند و حتی به مدیریت باشگگاه اطلاع داده است. باید دید قهرمان جهان کجا خواهد رفت و این نبرد ممکن است به دوئلی بین دو غول اسپانیا منجر شود.

بارسلونا در رقابت؟

فصل بعد کیلیان امباپه می‌تواند پیراهنی غیر از PSG را بپوشد. اما کدام یک؟ رئال مادرید فعلا در حال پس انداز است تا خود را برای جذب اعجوبه فرانسوی آماده کند. با این حال فلورنتینو پرز و زین الدین زیدان در این پرونده تنها نخواهند بود. در واقع هنوز هم طبق اطلاعات ساندی تایمز باشگاه بارسلونا نیز می‌تواند در این مبارزه شرکت کند. بارسا با حفظ لیونل مسی از بدترین شرایط در تابستان امسال جلوگیری کرد. با این حال فوق ستاره آرجانتینی فقط یک سال قرارداد باقی مانده دارد و اگر تا تابستان سال آینده تمدید نشود به عنوان بازیکن آزاد می‌تواند در جایی که می خواهد برود. بنابراین یک رعد و برق می‌تواند برای بارسا ایجاد شود که باید به فکر پس از مسی باشد و بنابراین می‌تواند در مورد کیلیان امباپه اتفاق بیفتد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала