Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امباپه خواستار جدایی از پی‌اس‌جی؛ بمب بازار در پاریس منفجر می‌شود؟

© Sputnik / Alexey Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر کیلیان مباپه بازیکن تیم ملی فرانسه
کیلیان مباپه بازیکن تیم ملی فرانسه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کیلیان امباپه به پاری سن ژرمن اطلاع داده است که می‌خواهد در پایان فصل از این تیم جدا شود.

به گزارش اسپوتنیک؛ روزنامه انگلیسی "تایمز" در گزارشی مدعی شده که کیلیان امباپه به پاری سن ژرمن قهرمان لیگ 1 فرانسه گفته که می‌خواهد در پایان فصل این تیم را ترک کند زیرا گفته می‌شود که ستاره فرانسوی مشتاق است خود را در یک لیگ قوی‌تری چون لالیگا یا لیگ برتر آزمایش کند.

سران لیورپول و رئال مادرید ستایشگران جدی امباپه

امباپه 21 ساله سبک بازی لیورپول زیر نظر یورگن کلوپ را تحسین می‌کند و همچنین در مورد الگوی اصلی خود زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید صحبت کرده است. در صورت جدایی از پی‌اس‌جی این دو باشگاه به عنوان کاندیداهای اصلی برای جذب وی هستند.

برنده جام جهانی در سال 2017 طی قرارداد اولیه قرضی از موناکو به پی اس جی پیوست و در سال بعد انتقال دائمی 180 میلیون یورویی را به امضاء رساند. این هزینه دومین مبلغی است که تاکنون در فوتبال مردان پرداخت شده است چون قبل از آن پاریسی‌ها مبلغ 222 میلیون یورو را برای خری نیمار در همان تابستان هزینه کردند و یک رکورد جهانی را به ثبت رساندند.

مادرید به تعقیب پرونده انتقال این بازیکن در تابستان 2021 است. امباپه علی‌رغم تلاش زیاد خواستگارانی مانند رئال مادرید و منچستر سیتی با قرارداد 5 ساله به پارک دو پرنس رفت. اکنون با گذشت سه سال او ظاهراً تصمیم گرفته که زمان یک چالش جدید نزدیک است.

خروج وی در پایان فصل از پایتخت فرانسه کاملاً با نقشه مادرید برای انتقال این بازیکن در تابستان سال آینده مطابقت دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала