Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پنج باشگاه توانمند برای خرید امباپه

© AFP 2023 / MARTIN BUREAUکلیان امباپه
کلیان امباپه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کیلیان امباپه به پاری‌سن‌ژرمن گفته که در پایان فصل سال آینده PSG را ترک می‌کند و اکنون بسیاری فکر می‌کنند که او به کجا خواهد رفت؟

به گزارش اسپوتنیک؛ کیلیان امباپه مهاجم فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن می‌خواهد تابستان سال آینده پاریس را ترک کند اما مقصد او کجا است؟ رئال مادرید، لیورپول و یوونتوس قبلاً با او ارتباط داشته‌اند اما هزینه انتقال و دستمزد وی می‌تواند مشکلاتی را ایجاد کند.

امباپه در ترکیب پاریسی‌ها خوش درخشیده در حالی‌که در سال 2018 با مبلغ 165 میلیون پوند از موناکو به این باشگاه پیوست.

روزنامه تایمز انگلیس امروز خبر جدایی او را ادعا کرد، اگرچه هزینه انتقال این جوان 21 سال جدی خواهد بود و پرداخت هر هفته حدود 350.000 یورو در توان خیلی از باشگاه‌ها نیست. همچنین انتظار می‌رود PSG راضی به فروش او نشود و قطعا در صورت احتمال چنین امری خواستار پل هنگفتی خواهد بود.

رسانه دیلی استار اما 5 باشگاهی را بررسی کرده که ممکن است بتوانند از پس هزینه‌های کیلیان امباپه در تابستان سال آینده برآیند.

 

لیورپول

سرخ‌ها به طور منظم با انتقال امباپه در ارتباط هستند به خصوص پس از این‌که آنها با غول لباس‌های ورزشی نایک قرارداد بستند. لیورپول در پنجره‌های نقل و انتقالات اخیر آرام بوده و به طور بالقوه برای رقابت بزرگ  در تابستان آینده پس انداز کرده است. ممکن است بودجه نیز در صورت تأمین هزینه برای امباپه با یکی از ستاره‌هایی چون روبرتو فیرمینو، محمد صلاح یا سادیو مانه تأمین شود که مطمئناً مجبور به ترک این تیم برای ایجاد تیم اصلی باشند.

 

منچسترسیتی

به نظر نمی‌رسد بازیکنان زیادی در دسترس سیتی باشند که بتوانند حضور لیونل مسی را قطعی سازند اما آنها ممکن است سال آینده دوباره به سمت اعجوبه آرجانتینی برگردند، اگرچه ممکن است توجه خود را به امباپه معطوف کنند. قیمت PSG هر چه تقاضا کند سیتی توانایی پرداخت آن را خواهد داشت.

رئال مادرید

رومن کالدرون رئیس سابق رئال مادرید پیشنهاد کرده که این باشگاه توان خرید امباپه را ندارد اما آنها احتمالاً این کار را انجام می‌دهند.

آنها مرتباً با اقدامی برای وینگر فرانسوی در ارتباط بوده‌اند و احتمالاً همه تلاش خود را برای حصول اطمینان از یک حرکت انجام می‌دهند.

این ممکن است کمک کند که امباپه مشتاقانه قصد دارد به پایتخت اسپانیا برود که به طور بالقوه هزینه‌ها را کاهش می‌دهد.

 

یوونتوس

یوونتوس دو سال پیش قدرت مالی برای آوردن کریستیانو رونالدو را داشت و می‌توانست همین بازیکن را برای جذب امباپه داشته باشد. صحبت‌هایی مبنی بر این‌که رونالدو ممکن است در تابستان سال آینده تورین را ترک کند وجود دارد و مطمئناً این پول را آزاد می‌کند.

اما در حالی که یووه از کسب لیگ قهرمانان ناامید است ممکن است تمام تلاش خود را برای تأمین هزینه امباپه انجام دهند.

منچستر یونایتد

به نظر می‌رسد یونایتد پولی برای خرج دارد اما روئسای شیاطین سرخ فقط نمی‌خواهند از آنها استفاده شود. آنها تابستان گذشته هزینه‌های زیادی را صرف هری مگوایر کردند اما تمایلی به تکرار شاهکارهای جیدون سانچو در سال جاری ندارند.

اگر در تابستان سال آینده امباپه دردسترس باشد مطمئناً در اولدترافورد قدرت یونایتد برای جنگ در نقل و انتقالات وجود دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала