Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شکست سنگین آمو برابر بوست در لیگ شش دوش + عکس

© Photo / ACBتیم کریکت مدافعان بوست
تیم کریکت مدافعان بوست - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم آمو در دیدار امروز برابر بوست تن به شکست داد تا پنجمین شکست متوالی این تیم ثبت شود.

به گزارش اسپوتنیک؛ پانزدهمین دیدار رقابت‌های فصل هفتم لیگ شش دوش کشور موسوم به شپگیزه بعد از ظهر امروز میان دو تیم آمو و بوست برگزار شد که سرانجام تیم مدافعان بوست با اختلاف سنگین 10 ویکت حریفش را به زانو درآورد.

در این دیدار بوست قرعه را برد و به توپ اندازی پرداخت.

تیم آمو که پیش از این 4 شکست را تجربه کرده بود، در بخش توپ زنی طی 20 آور 5 بازیکن‌اش را از دست داد و 123 دوش را هدف تعیین کرد. درویش رسولی با 51، قاسم علی‌خیل با 29 و حاجی مُراد مُرادی با 26 دوش بهترین بازیکنان این تیم در بازی امروز بودند در سوی مقابل اما امیر حمزه و گلبدین نایب هر کدام دو ویکت و سیدشیرزاد یک ویکت برای مدافعان بوست کسب کردند.

یاران گلبدین نایب در ادامه کار به زمین آمدند که هدف داده شده حریف را بدون دست دادن بازیکنی در 11.3 آور برآورده ساختند تا با اختلاف 10 ویکت کسب برتری نمایند.

در بخش توپ زنی کریم جنت 64 دوش و عمران جنت 57 دوش انجام دادند و به تنهایی تیم شان را به پیروزی رساند. هر دو طی 11 آور از زمین بازی بیرون نرفتند تا هم‌تیمی‌های شان برای بازی بعدی با خیال راحت استراحت داشته باشند.

در پایان بازی امروز نیز کریم جنت لقب بهترین بازیکن زمین را کسب کرد.

گفتنی است که بازی اول را فردا کابل بازان در مقابل مس عینک برگزار می‌کند و در دومین بازی نیز تیم بوست با بند امیر روبرو خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала