Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

والنسیا 4 – لوانته 2؛ خفاش‌ها فصل را با پیروزی آغاز کردند

© AFP 2023 / JOSE JORDANИспанский полузащитник "Валенсии" Ферран Торрес с мячом во время четвертьфинального матча Лиги Европы по футболу между командами "Вильярреал" - "Валенсия" (11 апреля 2019). Вила-Реал
Испанский полузащитник Валенсии Ферран Торрес с мячом во время четвертьфинального матча Лиги Европы по футболу между командами Вильярреал - Валенсия (11 апреля 2019). Вила-Реал - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم فوتبال والنسیا در نخستین دیدار خود در فصل جدید لالیگا موفق شد لوانته را شکست دهد.

به گزارش اسپوتنیک، در آخرین بازی از هفته نخست لالیگا، یکشنبه شب تیم‌ فوتبال والنسیا در ورزشگاه مستایا میزبان رقیب همشهری خود لوانته بود و در پایان موفق شد با نتیجه 4 بر 2 به پیروزی دست پیدا کند.

در این بازی برای والنسیا گابریل پائولیستا در دقیقه 12، ماکسیمیلیانو گومس گونسالس در دقیقه 39 و مانو وایخو دو بار در دقایق 75 و 4+90 گلزنی کردند. دو گل لوانته هم در دقایق یک و 36 توسط خوسه لوئیس مورالس به ثمر رسید. با این نتیجه تیم فوتبال والنسیا اولین برد و ۳ امتیاز فصل را بدست آورد.

در دیگر دیدار این هفتۀ از لالیگا، تیم‌های فوتبال ویارئال و اوئسکا در ورزشگاه سرامیکا به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی یک - یک خاتمه یافت.

پابلو مافئو در دقیقه 42 گل نخست این بازی را برای تیم اوئسکا زد و جرارد مورنو در دقیقه 68 از روی نقطه پنالتی کار را برای ویارئال به تساوی کشاند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала