Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش مدافع اسپانیایی «مارسی» در مورد درگیری با نیمار: باید باختن را یاد بگیری!

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر آلوارو گونزالز
آلوارو گونزالز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آلوارو گونزالس با نشر پستی در شبکه‌های اجتماعی از خود در برابر ادعای نیمار مبنی بر استفاده او از کلمات نژادپرستانه استفاده کرد.

به گزارش اسپوتنیک، یکی از جنجالی ترین صحنه های دیدار مارسی و پاری‌سن‌جرمن اما، درگیری آلوارو گونزالز، مدافع اسپانیایی مارسی با نیمار بود.

نیمار جونیور در حال اشک ریختن - اسپوتنیک افغانستان
پیام عجیب نیمار پس از اخراج: متاسفم که یک مشت به دهن آن احمق نزدم! + عکس

نیمار مدعی شد گونزالز با توهین های نژاد پرستانه او را هدف قرار داده است. در نهایت، ستاره برازیلی پی‌اس‌جی که نتوانست خود را کنترل کند، ضربه ای به پشت سر گونزالز زد که منجر به اخراجش از زمین بازی شد. نیمار در وقت‌های تلف شده در یک درگیری به گونزالس ضربه زد و پس از بازی با انتشار پستی در شبکه‌های اجتماعی مدعی شد که این بازیکن به او توهین نژادپرستانه کرده است. گونزالس نیز سریعا به روشی مشابه به او پاسخ داد.

گونزالس پس از بازی با نشرعکسی از خودش در کنار هم تیمی‌ها در توییترش نوشت:«جایی برای نژادپرستی وجود ندارد. من زندگی حرفه‌ای روشنی دارم و هم تیمی و دوستان زیادی داشته‌ام. گاهی باید یاد بگیری چطور شکست بخوری و در زمین آن را بپذیری. امروز سه امتیاز فوق العاده کسب کردیم. از شما ممنونم خانواده من.»

مارسی و پاری‌سن‌جرمن شب گذشته به مصاف هم رفتند و تیم مارسی توانست با یک گل برابر حریف خود به پیروزی برسد. در این دیدار پر برخورد ۵ نفر اخراج شدند که نیمار یکی از آنها بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала