Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

منچستریونایتد از جذب «جیدون سانچو» منصرف شد

© REUTERS / MICHAELA REHLEجیدون سانچو بازیکن دورتموند
جیدون سانچو بازیکن دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نشریه انگلیسی «دیلی استار» مدعی شد که شیاطین سرخ از جذب ستاره انگلیسی دورتموند ناامید شده اند.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه دیلی استار مدعی شد شیاطین سرخ در نهایت از جذب سانچو ناامید شده و ممکن است به زودی از این تلاش منصرف شوند.

جیدون سانچو بازیکن دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
از یونایتد اصرار از دورتمند انکار؛ سانچو سرخ پوش نمیشود

بر اساس این گزارش، مدیران یونایتد از پاسخ‌های منفی دورتموند عصبانی هستند و می‌گویند در این شرایط نه تنها قادر به جذب سانچو نخواهند بود بلکه فرصت بررسی گزینه‌های جایگزین را هم از دست خواهند داد. استار می‌گوید یونایتدی‌ها مدعی هستند با رفتاری که دورتموند در پیش گرفته نمی‌شود با این باشگاه آلمانی معامله کرد.

باشگاه دورتموند اصرار داشت تنها در صورتی سانچو را واگذار خواهد کرد که 120 میلیون یورو از طرف یونایتد دریافت کند اما دیلی استار می‌گوید یونایتد حاضر است 100 میلیون یورو بابت او بپردازد. بر اساس گزارش این نشریه انگلسی، باشگاه منچستریونایتد که از جذب جیدون سانچو پدیده انگلیسی دورتموند ناامید شده حالا ایوان پریشیچ ستاره اینتر را هدف اول خود می‌داند. البته از داگلاس کاستا و گرت بیل هم به عنوان دیگر هدفهای احتمالی شیاطین سرخ یاد شده است.

شیاطین سرخ تا اینجا در بازار نقل و انتقالات تنها یک خرید بزرگ داشته و دنی فان دبیک ستاره آژاکس را با پرداخت 40 میلیون پوند به خدمت گرفته است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала