Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جدایی زودهنگام؛ او هیچ نشانی از ستاره تاتنهام نداشت!

© Sputnik / Максим Блинов /  مراجعه به بانک تصاویر اریکسن
اریکسن - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
عملکرد کریستین اریکسن در اینتر دور از انتظار بوده و شاید همین اتفاق باعث جدایی زودهنگام او شود.

به گزارش اسپوتنیک، سایت «کالچومرکاتو» خبر داد، باشگاه اینترمیلان شاید تصمیم بگیرد در صورت رسیدن پیشنهاد خوب اریکسن را راهی تیم دیگری بکند.

اینترمیلان - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
حضور اریکسن در فهرست فروش اینترمیلان

اریکسن بازیکنی نبود که کونته انتظار داشت و او هیچ نشانی از ستاره تاتنهام نداشته. پیش از این گفته می‌شد شاید اریکسن به صورت قرضی به تاتنهام برگردد. در نقل و انتقالات تابستانی گذشته بود که کریستین اریکسن بعد از پشت سر گذاشتن چند فصل فوق‌العاده در تاتنهام و رسیدن با این تیم به فینال رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، ساز جدایی کوک کرد و نهایتاً سری آ و اینتر را به عنوان چالش جدید خود انتخاب کرد.

در حالی که بسیاری گمان می کردند هافبک دانمارکی از همان ابتدا به یک مهره کلیدی در ترکیب تیم آنتونیو کونته تبدیل شود اما اوضاع برای او اصلاً مطابق انتظار پیش نرفت؛ موضوعی که باعث شده حالا طی روزهای اخیر شایعاتی درباره جدایی اریکسن از نراتزوری به گوش برسد.

اریکسن برای فصل جدید اگر می‌خواهد در اینتر بماند، چاره‌ای جز درخشش در تمرینات ندارد چون در غیر اینصورت باید این تیم را ترک کند. کونته برای فصل جدید برنامه‌های تازه‌ای دارد که اریکسن جزو آن نیست، اما او دو راه بیشتر ندارد؛ یا رضایت کونته را جلب کند یا تیمش را ترک کند.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала