Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادعا در ایتالیا؛ توافق رقیب دیرینه بارسا با لاوتارو

© AFP 2023 / MIGUEL MEDINAАргентинский нападающий «Интер» Лаутаро Мартинес во время футбольного матча «Интер» - «Фиорентина» (20 января 2020). Милан
Аргентинский нападающий «Интер» Лаутаро Мартинес  во время футбольного матча «Интер» - «Фиорентина» (20 января 2020). Милан - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رسانه‌های ایتالیایی مدعی اند که باشگاه رئال مادرید با لاوتارو به توافق رسیده است و این بازیکن به جای بارسلونا، به این باشگاه خواهد پیوست.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه بارسلونا مدت‌هاست که به دنبال لاوتارو مارتینز مهاجم آرجانتینی اینترمیلان است و چند دور مذاکره نیز برای جذب این بازیکن داشته، اما به دلیل قیمت هنگفت این بازیکن تا حالا توافقی حاصل نشده است.

کاتالان‌ها هنوز هم امیدوار اند تا این مهاجم را تا بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات به خدمت بگیرند و برای رسیدن به چنین هدفی تلاش دارند.

رسانه‌های ایتالیایی اما به شکل عجیبی مدعی اند که باشگاه رئال مادرید با این بازیکن به توافق نهایی دست یافته و لاوتارو راهی این باشگاه خواهد شد.

براساس گزارش دیاریو اسپورت، باشگاه رئال مادرید در چند ماه اخیر مذاکرات مخفی با اینترمیلان داشته و برای جذب لاوتارو با مبلغ 100 میلیون یورو به توافق نهایی دست یافته است.

گفته می‌شود که روز گذشته نماینده لاوتارو در مادرید حضور داشته است و روی دستمزد و مدت قرارداد مهاجم آرجانتینی نیز توافق شده است.

این در حالی‌ست که لاوتارو پس از آن‌که از علاقه کومان به دپای آگاه شد، با باشگاه رئال مادرید وارد مذاکرده شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала