Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مجازات سنگین در انتظار نیمار به دلیل برخورد فزیکی با مدافع مارسی

© © Manu Fernandez / Pool via REUTERSÇempionlar Liqasında final həyəcanı: "Bavariya" tarixində altıncı dəfə turnirin qalibi oldu
Çempionlar Liqasında final həyəcanı: Bavariya tarixində altıncı dəfə turnirin qalibi oldu - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
درگیری نیمار جونیور با مدافع مارسی، برای این بازیکن درد سر ساز شد و احتمال دارد که چند بازی از همراهی پی‌اس‌جی محروم شود.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته و در نیمه دوم دیدار پاری‌سن‌جرمن و المپیک مارسی در چارچوب هفته سوم لوشامپیونه بین بازیکنان دو تیم، خصوصا بین نیمار و گونزالس درگیری رخ داد که در نهایت با اخراج نیمار، کورزاوا و پارادس از پاری‌سن‌جرمن و جردن آماوی و داریو بندتو از مارسی به پایان رسید.

فوق‌ ستاره برازیلی پی‌اس‌جی اما این درگیری را به فضای مجازی کشاند و ضمن بستن اتهم نژادپرستی به مدافع اسپانیایی مارسی، در واکنش به اخراج خودش از زمین در توییتر چنین نوشت:« تنها پشیمانی‌ام این است که چرا ضربه‌ای به صورت گونزالس نزدم.»

گونزالس نیز پس از این توییت نیمار، در توییتر خود ستاره برازیلی را بازنده بد عنوان کرد و اتهام نژادپرستی را رد کرد.

او نوشت:« جایی برای نژادپرستی وجود ندارد. من زندگی حرفه‌ای روشنی دارم و هم تیمی و دوستان زیادی داشته‌ام. گاهی باید یاد بگیری چطور شکست بخوری و در زمین آن را بپذیری. امروز سه امتیاز فوق العاده کسب کردیم. از شما ممنونم خانواده من.»

این موضوع به دلیل اهمیت بالای دیدار دو تیم و شهرت نیمار بیش از حد بزرگ شد و پای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فرانسه را نیز به قضیه کشاند.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فرانسه حالا در این مورد به تحقیقات آغاز کرده است و رادیو مونته کارلو مدعی است که این بازیکن ممکن است 4 تا 7 هفته محروم شود.

این رادیو به دلیل اینکه اظهار ندامت نکرده است، چنین مجازات سنگینی را برای ستاره پی‌اس‌جی پیش‌بینی کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала