Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پایان ماجرا؛ «گرت بیل» یونایتد را انتخاب کرد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر Spain Soccer Champions League Real - CSKA
Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نشریه انگلیسی مدعی شد مهاجم رئال مادرید منچستریونایتد را به عنوان مقصد بعدی انتخاب کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه «تایمز» انگلیس گزارش داد گرث بیل از پیوستن قرضی به منچستریونایتد استقبال می‌کند، این در حالی است که منچستریونایتد پس از به بن‌بست خوردن مذاکراتش برای به خدمت گرفتن جیدون سانچو از بوروسیا دورتموند، اکنون به دنبال یافتن گزینه‌ای دیگر برای تقویت تیم تحت‌هدایت اولگنار سولسشایر است.

Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
شیاطین سرخ به زودی برای جذب «گرت بیل» پیش قدم می‌شود

بر اساس این گزارش، توافق احتمالی دو باشگاه منچستریونایتد و رئال مادرید برای انتقال قرضی گرث بیل به اولدترافورد البته باید مورد موافقت این بال ولزی هم قرار بگیرد، چون او می‌خواهد در صورت انتقال به منچستریونایتد همچنان دستمزد سالیانه 15 میلیون یورویی‌اش پس از کسر مالیات را دریافت کند.

در همین حال، نشریه اسپانیایی «مارکا» هم اخیراً مدعی شده بود زین‌الدین زیدان که رابطه خیلی خوبی با گرث بیل ندارد، به مدیران باشگاه رئال مادرید تأکید کرده است که این بازیکن باید در تابستان سال جاری از جمع کهکشانی‌ها جدا و به باشگاهی دیگر واگذار شود. کاپیتان تیم ملی ولز که با رئال قرارداد دارد به گفته رسانه‌های اسپانیایی در تمرینات پیش فصل رئال غایب است و زین الدین زیدان هم با جدایی او خوشحال می‌شود.

گرث بیل که در سال 2013 با قراردادی 6 ساله به ارزش 100 میلیون یورو از تاتنهام به جمع سفیدپوشان مادریدی پیوست، عملکردش در این تیم پر فراز و نشیب بوده است، هرچند نباید نقش مصدومیت‌های پی‌درپی او را هم در این بین نادیده گرفت.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала