Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مذاکرات تاتنهام و رئال بر سر انتقال گرت بیل

گرت بیل
گرت بیل - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دو باشگاه رئال مادرید و تاتنهام اسپرز مذاکرات شان بر سر انتقال گرت بیل را آغاز کرده‌اند که نماینده بیل آنرا تایید می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک؛ پس از پایان کار 7 ساله گرت بیل در رئال مادرید، جاناتان بارنِت نماینده این بازیکن در صحبت با بی‌بی‌سی فاش کرد که وی در حال مذاکره با تاتنهام است تا بیل به باشگاه سابقش برگردد. بارنت در این گفتگو اظهار داشت: "گرت هنوز هم اسپرز را دوست دارد و این همان جایی است که او می‌خواهد باشد."

بیل در برنابئو با کسب چهار عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان، دو قهرمانی در لالیگا و یک کوپا دل ری با به ثمر رساندن گل‌های به یادماندنی در فینال‌های پایانی رقابت‌های جام ملت‌های اروپا و داخلی موفقیت چشمگیری را تجربه کرده است.

بیل و زیدان نمی‌توانند چشم در چشم ببینند

با این حال او زندگی زیر نظر زیدان را دشوار دیده و پس از شروع مجدد فصل 2019-2020 به سختی در مادرید حضور دارد. مصدومیت‌ها همچنین حرفه او را در مادرید به شدت آسیب رسانده‌اند اما مُهاجم ولزی 251 بازی را برای قهرمان فعلی لالیگا جمع کرده و 105 گل به ثمر رسانده و 68 پاس گل داده است.

البته تا هنوز هیچ هزینه‌ای برای بازگشت بیل به اسپرز پیش بینی نشده ولی علاقه تیم لیگ برتری به سرخیو رگیلون می‌تواند به هموار شدن مشکلات کمک کند زیرا این دو باشگاه به طور سنتی در بازار نقل و انتقالات، روابط نزدیک و صمیمانه‌ی داشته‌اند. علاقه دیرینه مادرید به دله آلی هافبک انگلیسی نیز می‌تواند عاملی باشد در صورتی که بتوان مورینیو و دانیل لوی را مجاب کرد تا نام این هافبک 24 ساله را در معامله گرت بیل شامل سازد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала