Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا - ژیرونا؛ کومان به سوارز باور خواهد کرد؟

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر رافینیا بازیکن بارسلونا
رافینیا بازیکن بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بارسلونا در دومین دیدار تدارکاتی پیش فصل خود قرار است با ژیرونا دیدار کند و احتمال می‌رود که لوییز سوارز در این بازی به میدان برود.

به گزارش اسپوتنیک؛ رونالد کومان دومین دیدار بارسلونا را مربیگری خواهد کرد که قرار است به مصاف ژیرونا برود(تیمی از ایالت کاتالونیا)، و احتمالا سوارز را در ترکیب خواهد داشت.

لوئیز سوارز برای اولین بازی دوستانه وارد زمین نشد و به نظر نمی‌رسد که او در بازی دوم مقابل ژیرونا حاضر شود. تیم امروز تمرین می‌کند و سپس لیستی منتشر می‌شود که در آن مطمئناً آنسو فاتی که مصدوم است در آن نخواهد بود. همچنان حضور میراندا و ایلیکس موریبا که به زیرمجموعه قرار گرفته‌اند، آرتورو ویدال که به اینتر خواهد رفت، رافینیا، پیانیچ و لوییز سوارز در هاله‌ای ابهام قرار دارد  و دیدن بازی او عجیب خواهد بود.

از اولین بازی دوستانه که با پیروزی 3-1 سپری شد، تنها نتیجه عینی رونالد کومان برای سیستم 4-2-3-1 نبود. بقیه کسرها برای ترازها در نیمه اول و دوم بود اگرچه مربی به مخلوط کردن بازیکنان ادامه خواهد داد. باید دید که اگر آلینیا گزینه دیگری باشد و نقشی که برای سرجی روبرتو در نظر گرفته شده، کومان با بوسکتس و دی یونگ یک محاسبه مضاعف خواهد داشت.

نگاه‌ها به دو بازیکن جدید "پدری و ترینکائو" معطوف خواهد بود. جسارت و همانطور که توسط بازیکنان اکادمی نیز نشان داده شده، ریکی پویگ هم مانند آراخو و کوئنکا عملکرد خوبی داشت. هر بار که بازیکنِ ماتادپرا دقایقی برای بازی داشته باشد تمام توان خود را خرچ می‌کند.

لیست بازیکنان بارسا برای بازی با ژیرونا پس از تمرین امروز مشخص خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала