Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حمایت کامل مورینیو از بازگشت بیل به اسپرز

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر گرت بیل
گرت بیل - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منابع گفته‌اند ژوزه مورینیو تلاش تاتنهام برای جذب مجدد گرت بیل را به شدت حمایت کرده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام با وجود تردیدهای رئال مادرید از توافق بیل، حمایت کامل خود را اعلام کرده است.

سه‌شنبه این هفتهESPN  مدعی شد که مورینیو تلاش تاتنهام را حمایت کرده و باور دارد که ستاره 31 ساله درخشش قابل انتظار را در لیگ برتر خواهد داشت.

در سه‌شنبه این هفته اسپرز برای رقابت با من‌یونایتد پیش قدم شد زیرا گفته شده بود او می‌تواند مادرید را به صورت قرضی یا به ارزش 18 میلیون پوندی ترک کند.

یونایتد علاقه خود را به بازیکن ملی پوش ولزی ابراز داشته اما هرگونه انتقال بیل به نتیجه پیگیر آنها در مورد جیدون سانچو وینگر بوروسیا دورتموند بستگی دارد که همچنان در بن بست باقی مانده است.

با توجه به این‌که اسپرز می‌تواند قریب به یقین اطمینان از انتقال و شانس بازی بیل داشته باشد، این بازیکن نیز اکنون طرفدار بازگشت به باشگاه سابق خود است که آنرا در آگست 2013 با قراردادی 85.3 میلیون پوندی به سمت مادرید ترک نمود و حالا مذاکرات در مورد بازگشت وی در اوایل هفته جاری آغاز شده است.

مورینیو سرمربی اسپرز که تلاش کرد بیل را در مدت دو سال و نیم سرمربیگری‌اش در یونایتد به خدمت بگیرد، کاملاً از انتقال این قهرمان چهار دوره‌ی لیگ قهرمانان حمایت می‌کند و معتقد است که می‌تواند کیفیت حمله مورد نیاز را فراهم کند و بار گلزنی را از دوش هری کین کمتر نماید.

مورینیو در دوران حضورش روی نیمکت رئال مادرید بین سال‌های 2010 تا 2013 روابط نیرومندی ایجاد کرده و با همکاران سابقش در این باشگاه صحبت کرده تا بفهمد چرا بیل در برنامه‌های زیدان قرار نگرفته است.

گرت بیل - اسپوتنیک افغانستان
مذاکرات تاتنهام و رئال بر سر انتقال گرت بیل

منابع به ESPN گفته‌اند که از مورینیو خواسته شده تا با احتیاط در مورد بیل که در فصول اخیر به دلیل مصدومیت نگران بود، عمل کند. اما با وجود بازخورد منفی سرمربی اسپرز معتقد است که با بازگشت به شمال لندن می‌توان بازیکن را احیا کرد.

با توجه به این‌که یونایتد قادر به انتقال سریع بیل به اولدترافورد نیست اسپرز می‌تواند به حدی سریع حرکت کند که بتواند به موقع معامله‌ای را برای بیل انجام دهد تا بیل در ترکیب بازی روز یکشنبه لیگ برابر ساوتهمپتون به میدان برود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала