Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تصمیم نهایی و بنیادی لئوناردو در مورد نیمار و امباپه

© AFP 2023 / Matthew ChildsИгрок клуба "Пари Сен-Жермен" Килиан Мбаппе
Игрок клуба Пари Сен-Жермен Килиан Мбаппе - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کیلیان امباپه که تا جون 2022 با پاری سن ژرمن قرارداد دارد هنوز قراردادش را تمدید نکرده اما او برای باشگاه پایتخت یک اولویت مهم است.

به گزارش اسپوتنیک؛ ساندی تایمز اخیراً فاش کرده که کیلیان امباپه می‌خواست PSG را در پایان فصل، یک سال قبل از پایان قراردادش که در جون 2022 به پایان می‌رسد، ترک کند. لئوناردو می‌گوید: "طبیعی است که او یک ایده بزرگ برای آینده است. اما در اینجا چیزهای بسیار خوبی وجود دارد حتی برای او به عنوان یک پاریسی. صادقانه بگویم امروز می‌توانیم ببینیم که فوتبال برای بسیاری از افراد، برای تیم‌های دیگر نیز دشوار است. برای متقاعد کردنش نیست اما حقیقت است. امروز تیم‌های بزرگی هستند که به دردسر می‌افتند. من فکر می‌کنم PSG تیمی است که در سال‌های آینده حضور خواهد داشت." ولی بدیهی است که در پشت صحنه مدیر ورزشی PSG همان سخنرانی را دارد.

امباپه اولویت اصلی PSG

در واقع طبق گزارش‌های "اسکای آلمان" تمدید کیلیان امباپه در اولویت اصلی PSG قرار دارد و حتی قبل از نیمار که تاریخ انقضای قراردادش یکسان است.( جون 2022.)

ماکس بیله فلد کارشناس پنجره نقل و انتقالات رسانه‌ها در "راین" می‌گوید": "او در پاریس متولد شد و در این مکان. به همین دلیل PSG می‌خواهد تمام تلاش خود را انجام دهد تا قراردادش را تا 25/2024 تمدید کند." با این حال از آنجا که کیلیان امباپه آرزوی پیوستن به رئال مادرید را دارد و انتظار دارد یک جذب قابل توجه از PSG انجام شود تا همانطور که اخیراً ذکر کرده است، طبق ادعای این روزنامه نگار، گفتگوها "دشوار" خواهد بود. در شرایط فعلی به نظر پیچیده می‌رسد اما به نظر می‌رسد مدیریت پاریس مصمم است که قهرمان جهان را حفظ کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала