Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گونزالس - نیمار؛ داستانی که پایانی ندارد

© REUTERS / MATTHEW CHILDSنیمار جونیور در حال اشک ریختن
نیمار جونیور در حال اشک ریختن - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خوزه رودری نماینده آلوارو گونزالس ستاره جنجال آفرین المپیک مارسی اطمینان می‌دهد که مدافع این تیم توهین نژادپرستانه به نیمار نکرده و او حتی تهدید به اقدام قانونی می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک؛ جنجال در مورد اتهامات توهین نژادپرستانه که آلوارو گونزالس مدافع المپیک مارسی برعلیه نیمار بر زبان آورده همچنان ادامه دارد. وکیل این بازیکن در حال دفاع از او و نیز ضد حمله است. خوزه رودری نماینده این بازیکن اطمینان داد که مدافع اسپانیایی چنین سخنانی علیه ستاره پی‌اس‌جی بیان نکرده است.

وی یادآور شد: "آلوارو در تمام این سال‌ها به عنوان یك حرفه‌ای رفتار بی عیب و نقص داشته است. او هرگز درگیر عبارات نژادپرستانه علیه نیمار و چنین مواردی نشده است."

"عبارات همجنسگرا علیه آلوارو"

از طرف دیگر وکیل آلوارو خاطرنشان كرد كه موکل وی از توهین‌های نیمار شكایت كرده است: "عبارات همجنسگرایانه‌ای در مور دآلوارو وجود دارد که جنبه انزجاری هم دارند." وی تفکر در مورد آغاز مراحل قانونی را مشخص می‌کند: "ما حق استفاده از مکانیزم‌های مناسب برای حفاظت از شهرت خوب آلوارو برای خود را محفوظ می‌دانیم"

مانند والنتین رونگیر و آندره ویلاس-بواس در روز سه شنبه این نماینده از غم و اندوهی که مدافع در آن قرار دارد در برابر انتقادها و تهدیدهایی که دریافت می‌کند صحبت کرد. وی نتیجه گیری می‌کند: "او هرگز با کسی مشکلی نداشته است." دریافت یک میلیون توییت با اتهامات و تهدید به مرگ خوشایند نیست، آنها از او، موتر حامل او و غیره عکس گرفته‌اند. این بیش از حد مجاز است و ما باید متوقف کنیم. برای من سخت‌تر است."

عموی آلوارو نیمار را متهم می‌کند

سخنان این نماینده حتی خشن‌تر بودن عموی آلوارو گونزال را بازگو می‌کند. وی اطمینان داد: "کلماتی که به نیمار گفت" bobo "است (احمق به اسپانیایی). نیمار در طول مسابقه مدام به او توهین می‌کرد. او به آلوارو گفت که چهار یورو برنده است در حالی که او سالانه 10 میلیون درآمد کسب می‌کند. اگر به این دیدگاه نگاه کنید آنها نژادپرست هستند. بهترین دوست آلوارو در اسپانیول کایسیدو یک بازیکن سیاه پوست بود. من نمی‌دانم که آیا او اقدامی انجام می‌دهد در برابر نیمار یا خیر. اکنون نیمار در تلاش است آن را کم کند اما صدمه وارد شده است، او کمی منافق است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала