Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتقال بیل به تاتنهام تایید شد

گرت بیل
گرت بیل - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خبرنگار مطرح روزنامه گاردین پیوستن گرت بیل و سرخیو رگیلون به تاتنهام را تایید کرد.

به گزارش اسپوتنیک، فابریزیو رومانو خبرنگار نشریه گاردین تایید کرد که گرت بیل و سرخیو رگلیون، دو بازیکن رئال مادرید به تاتنهام پیوستند. روز گذشته نیز سایت «دیلی میل» ادعا کرد که این ستاره ولزی با تاتنهام برای قرارداد قرضی یک ساله به ارزش 13 میلیون پوند به توافق رسیده و به زودی به باشگاهی که در آن تبدیل به یکی از ستاره های فوتبال اروپا شد، بازخواهد گشت.

نشریه اسپانیایی مارکا نیز روز گذشته مدعی شد که رئال و تاتنهام بر سر انتقال قرضی بیل و یک ساله به توافق رسیده اند و باشگاه انگلیسی حاضر شده تمامی دستمزد فصل 21-2020 بیل را پرداخت می کند و در عوض تنها بر اساس تعداد بازی های بیل در فصل پیش رو و نیز موفقیت های باشگاه در طول فصل، مبلغی به حساب رئال واریز خواهد شد.

گرت بیل - اسپوتنیک افغانستان
مذاکرات تاتنهام و رئال بر سر انتقال گرت بیل

مورینیو به شدت معتقد است که خط حمله تیمش به بیل نیاز دارد و بعد از جلساتی که او با دنیل لوی، رئیس باشگاه تاتنهام داشت، این انتقال سرعت گرفت. هیچ بازیکنی هم از تاتنهام به عنوان بخشی از انتقال به رئال مادرید نخواهد رفت. تاتنهام پنج شنبه شب در لیگ اروپا به مصاف تیم بلغارستانی لوکوموتیو پلفودیف خواهد رفت و هنوز مشخص نیست که چه زمانی را برای معارفه گرت بیل در نظر خواهد گرفت.

نشریه مارکا با انتشار تصویری از زین الدین زیدان و گرت بیل مدعی شد سرمربی فرانسوی بالاخره به خواسته اش رسید. گرت بیل  توماس رگیلون به زودی راهی تاتنهام خواهند شد و فاصله ای تا توافق نهایی برای بسته شدن قرارداد باقی نمانده است. رئال مادرید از باشگاه انگلیسی خواسته تمام دستمزد گرت بیل را پرداخت کند، اما آنها تنها حاضر به پرداخت 50 درصد از حقوق هنگفت ستاره ولزی شده اند.

View this post on Instagram

A post shared by Diario AS (@diarioas) on

View this post on Instagram

A post shared by MARCA (@marca) on

 

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала