Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان تکلیف سوارز را روشن کرد

© REUTERS / SERGIO PEREZلوئیز سوارز
لوئیز سوارز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رونالد کومان تکلیف لوئیز سوارز را برای ماندن یا رفتن از بارسلونا روشن کرد.

به گزارش اسپوتنیک، رونالد کومان در پایان دیدار دوستانه بارسلونا با خیرونا که با برتری 3 بر یک شاگردانش همراه بود، در مورد آینده لوئیز سوارز در بارسلونا به شبکه «TV3» اظهار کرد:

Luis Suárez, futbolista uruguayo - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
سوارز بماند به ترکیب برمی‌گردد
«با سوارز در مورد آینده صحبت کردم و منتظر تصمیم او برای ماندن یا رفتن هستم. اگر تیمی پیدا نکرد و ماندگار شد یک بازیکن بیشتر در تیم خواهیم داشت. ما به قراردادها احترام می گذاریم و از روز اول نیز گفته ایم که اگر او در ترکیب باقی بماند، یکی از بازیکنان بارسلونا محسوب می شود.»

با این حال، به نظر کارشناسان فوتبال بعید به نظر می‌رسد نظر کومان درباره سوارز تغییر کرده باشد و باید دید مهاجم اروگوئه‌ای سرانجام به تیم جدیدی اضافه می‌شود یا همانند ساموئل اتوئو که در سال 2008 شرایط مشابه او را داشت و پپ گواردیولا اعتقادی به وی نداشت، یک فصل دیگر در بارسلونا می‌ماند.

این مهاجم از اقدام های اخیر باشگاه و شخص کومان به نوعی ناراحت است و بندی در قرارداد او وجود دارد که اگر در 60 درصد بازی های فصل پیش رو حضور داشته باشد قراردادش به صورت خودکار تمدید میشود. سوارز حاضر نیست که از حقوق خود چشم پوشی کند و میخواهد در بارسلونا ادامه دهد. با توجه به دستمزد بالای بازیکن باشگاه برای خروجش تلاش میکند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала