Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تعجب نکنید، «کیکه ستین» هنوز سرمربی بارسلونا است!

© REUTERS / ALBERT GEAکیکه ستین سرمربی بارسلونا
کیکه ستین سرمربی بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ممکن است رونالد کومان نتواند در هفته‌های ابتدایی لالیگا روی نیمکت بارسلونا بنشیند.

به گزارش اسپوتنیک، مدیران بارسلونا تصمیم گرفتند برای فصل جدید رونالد کومان را به عنوان سرمربی انتخاب کنند اما هنوز کارهای مربوط به برکناری کیکه ستین به طور کامل انجام نشده و به همین دلیل ممکن است این مربی در بازی اول بارسلونا در لالیگای امسال که مقابل ویارئال و در چهارچوب هفته سوم برگزار می‌شود حضور پیدا کند.

Ronald Koeman, nuevo entrenador del FC Barcelona - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
اثبات عدم نیاز کومان به سوارز و ویدال

اما نشریه اسپانیایی «کادناسر» امروز در گزارشی عجیب مدعی شد مدیران بارسلونا هنوز رسما کیکه ستین را اخراج نکرده اند و او به صورت قانونی هنوز سرمربی بارسا محسوب می شوند. در واقع حکم اخراج رسمی این سرمربی هنوز صادر نشده و به همین دلیل رونالد کومان هنوز نمی تواند به صورت رسمی روی نیمکت بارسلونا در بازی های پیش رو حضور یابد.

رونالد کومان تا به حال در 2 بازی دوستانه در اردوی پیش فصل بدون هیچ مشکلی روی نیمکت بوده اما برای حضور در بازی‌های رسمی نیازمند اجازه لالیگا است. برخی رسانه‌های اسپانیایی در همین زمینه گزارش داده ستین و بارسلونا هنوز بر سر جدایی و شرایط قراردادی به توافق قطعی نرسیده‌اند و فدراسیون فوتبال اسپانیا هم قادر نیست در این صورت مجوز حضور کومان را برای نشستن روی نیمکت بارسلونا صادر کند.

بارسلونا در یک سال اخیر 2 سرمربی را اخراج کرده است. ابتدا ارنستو والورده که در صدر جدول لالیگا قرار داشت اما نتوانسته بود در لیگ قهرمانان نتایج خوبی کسب کند از بارسا کنار گذاشته شد و سپس هم کیکه ستین به دلیل کسب نتیجه‌ای بدتر از والورده یعنی از دست دادن صدر جدول و متحمل شدن شکستی تحقیرآمیز 2 - 8 مقابل بایرن مونیخ از کار برکنار شد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала