Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ژکو در آستانه ناکام کردن انتقال سوارز به تورین

© AP Photo / Amel EmricБоснийский футболист Эдин Джеко с моделью Amra Silajdzic (будущей женой) на кинофестивале в Сараево
Боснийский футболист Эдин Джеко с моделью Amra Silajdzic (будущей женой) на кинофестивале в Сараево  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ادن ژکو در آستانه پیوستن به یوونتوس با قراردادی به ارزش 16 میلیون یورو است.

به گزارش اسپوتنیک؛ ادن ژکو قرار است با قراردادی 16 میلیون یورویی از باشگاه رُم به یوونتوس بپیوندد و امیدهای لوئیس سوارز برای رفتن به قهرمان سری آ را ناکام بگذارد.

وب سایت گل مدعی شده که این مُهاجم 34 ساله بوسنیا‌وهرزگوین با تغییر مسیر به تورین پرده یک قرارداد 5 ساله را در پایتخت ایتالیا پایین خواهد آورد.

انتظار می‌رود ژکو قراردادی دو ساله به ارزش 7.5 میلیون یورو در سال را امضا کند.

این انتقال می‌تواند حرکت پیشنهادی لوئیز سوارز از بارسلونا را علی‌رغم قبولی در آزمون ایتالیا در تلاش برای تأمین تابعیت دومی، از بین ببرد.

رونالد کومان سرمربی جدیدِ سوارز مازاد نیازهای نیوکمپ را اعلام کرده و همین موضوع علاقه مهاجم اروگوئه‌ای به قهرمان ایتالیا را تسریع می‌کند.

اما با توجه به محدودیت آندره‌آ پیرلو به تعداد بازیکنان غیر اتحادیه اروپا که می‌تواند آنها را در یک پنجره بخرد، کار را برای یووه سخت می‌کند.

لوئیس سوارز Russia World Cup Uruguay Training - اسپوتنیک افغانستان
سوارز برای آزمون ایتالیایی به پروجا رفت

این باشگاه به سوارز نیاز دارد و او باید در پروجا امتحان می‌داد تا تابعیت دوگانه را بدست آورد که انتقال‌اش در این ماه امکان پذیر شود.

گاتزتا دلو اسپورت گزارش داده که این بازیکن پس از یک ساعت آزمون یک مدرکB1 را به دست آورده است.

گفته می‌شود که وی در چهار زمینه اصلی مورد آزمایش قرار گرفته است: گوش دادن و درک متون شفاهی، خواندن و نوشتن به ایتالیایی، نحوه استفاده روزمره از زبان ایتالیایی و گفتگوی رو در رو برای آزمایش مهارت گفتاری.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала