Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ردنپ به تاتنهام: در کنار بیل، مودریچ را هم بخرید

© AFP 2023 / PIERRE-PHILIPPE MARCOUReal Madrid's French defender Raphael Varane, Real Madrid's Brazilian midfielder Casemiro, Real Madrid's Belgian forward Eden Hazard, Real Madrid's Welsh forward Gareth Bale, Real Madrid's Brazilian defender Marcelo Real Madrid's Brazilian forward Vinicius Junior and Real Madrid's Dominicans forward Mariano Diaz attend a training session at the Valdebebas training complex in the outskirts of Madrid, on September 30, 2019
Real Madrid's French defender Raphael Varane, Real Madrid's Brazilian midfielder Casemiro, Real Madrid's Belgian forward Eden Hazard, Real Madrid's Welsh forward Gareth Bale, Real Madrid's Brazilian defender Marcelo Real Madrid's Brazilian forward Vinicius Junior and Real Madrid's Dominicans forward Mariano Diaz attend a training session at the Valdebebas training complex in the outskirts of Madrid, on September 30, 2019 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تاتنهام در حال مذاکره برای جذب دوباره گرت بیل از رئال مادرید است اما هری ردنپ می‌گوید که آنها همچنین باید سعی کنند لوکا مودریچ را از برنابئو برگردانند.

به گزارش اسپوتنیک؛ هری ردنپ سرمربی سابق تاتنهام هاتسپور می‌گوید که باشگاه لیگ برتری باید یک پیشنهاد بلند پروازانه برای جذب دوباره لوکا مودریچ از رئال مادرید در کنار گرت بیل ارائه دهد.

پیش از جدایی هر دو به مادرید ردنپ سرمربی اسپرز بود که با حضور مودریچ و بیل در تیم راهی لیگ قهرمانان گردید.

این زوج در اسپانیا بسیار موفق شناخته شده‌اند و چهار بار در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا به قهرمانی دست یافتند. اما بیل که در دو فینال لیگ قهرمانان اروپا برای مادرید گلزنی کرد در فصول اخیر جایگاهش را از دست داده و اکنون در حال مذاکره در مورد بازگشت به تاتنهام است.

"بیل و مودریچ جفت آنها را بردار، این یک کودتای عالی خواهد بود"

همانطور که اسپرز جزئیات دقیق‌تری را در آن انتقال موفقیت آمیز به دست آورد ردنپ از رئیس دانیل لوی خواست تا برای شوک بیشتر به سانتیاگو برنابئو، برگردد.

وی به Stats Perform News گفت: "می‌خواستم ببینم آیا می‌توانم لوکا مودریچ را پس بگیرم. بیل و مودریچ را از آنها بگیرید. این یک کودتای عالی خواهد بود. لوکا هنوز یک بازیکن خارق العاده است. این شگفت آور خواهد بود. من هنوز احساس می‌کنم که آنها در آنجا به کسی احتیاج دارند؛ آنها بازیکنان پیش‌رو دارند اما برای تأمین گلوله‌ها به کسی احتیاج دارند. این جایی است که کسی مانند لوکا مودریچ می‌تواند پاس‌های مرگبار را ایجاد کند تا از جلو به یک حرکت عالی برسد. آنها چنین بازیکنی ندارند."

در حالی که ردنپ همچنان از خط هافبک تاتنهام نگران است اما احتمال پیوستن بیل به هری کین و سون هیونگ مین در یک حمله سه‌گانه او را هیجان زده می‌کند.

Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
ترکیب قدرتمند تاتنهام در صورت پیوستن بیل + عکس

وی گفت: "این یک خط ترسناک رو به جلو است. می‌توانستم ببینم که آنها در حال بازی هری مرکزی و سون و گرت هستند که از خط خارج می‌شوند و بازی می‌کنند. من در تاتنهام قرارداد احمقانه‌ای داشتم تا پایان جایی که در سمت راست گرت بازی کردم و هواداران تاتنهام آواز می‌خواندند. او گرت بیل است و در سمت چپ بازی می‌کند."

وی افزود: "خوب او از آن زمان هرگز در سمت چپ بازی نکرد. او از وسط برای ولز بازی کرد. واقعاً او و سون دو بازیکنی هستند که شما فقط می‌خواهید آنها را رها کنید تا بازی کنند و هر کجا که در زمین قرار بگیرند در هر یک از موقعیت‌های مهاجم به حریف آسیب می‌رسانند. این مانند لیورپول است مثل آنچه در سه بازی مقابلش انجام می‌دهد. آنها موقعیت‌ها را به طور عالی عوض می‌کنند و من فکر می‌کنم آنها در تاتنهام نیز همین کار را خواهند کرد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала