Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بایرن-شالکه؛ کلیدِ آغازبوندس‌لیگا 2020/21

© AFP 2023 / JOHN MACDOUGALL (ARCHIVFOTO)Fußballer von FC Union Berlin nach dem Heimspiel auf der Alten Försterei (Archivbild)
Fußballer von FC Union Berlin nach dem Heimspiel auf der Alten Försterei (Archivbild) - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رقابت‌های فصل جدید بوندس‌لیگای آلمان امشب با انجام حساس‌ترین دیدار آغاز می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک؛ رقابت‌های فصل 2020/21 بوندس‌لیگای آلمان با انجام دیدار افتتاحیه اما حساس و جذاب میان دو تیم بایرن مونیخ (قهرمان فصل قبل) و شالکه 04 (رده دوازدهمی فصل گذشته) در ورزشگاه آلیانز آرنا آغاز خواهد شد.

این بازی امشب رأس ساعت 11:00 شب به وقت کابل ویصل زده خواهد شد تا قهرمان اروپا اولین آزمون حساس‌اش در مقابل رقیب دیرینه و با تجربه را در لیگ داخلی سپری نماید.

این تیم فصل پیش ضمن قهرمانی در بوندس لیگا با اختلاف 13 امتیازی نسبت به تیم دوم جدولی (بوروسیا دورتموند) توانست با تحقیر 8-2 بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان صعود نماید و پس از آن یک گل به PSG زد و به عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان دست یافت.

اما شالکه 04 فصل پیش حال و روز خوشی نداشت و با رقم زدن 9 پیروزی، 12 تساوی و 13 شکست از 34 بازی لیگ مقامی بهتر از رده 12 را در اختیار نگرفت تا پرطرفدارترین تیم آلمانی حتی در لبه پرتگا سقوط ببینیم.

آمار تقابل دو تیم:

شالکه 04  و بایرن مونیخ تا کنون 108 بازی رسمی انجام داده‌اند که بیشترین پیروزی سهم بایرن بوده است.

باواریایی‌ها از 108 بازی 61 پیروزی، 19 شکست و 28 تساوی کسب کرده‌اند که نتیجه بر عکس آن سهم شالکه بوده است.

در این تعداد بازی شاگردان هانسی فلیک 105 گل دریافت کرده‌اند اما دو برابر آن (227) به حریف گل زده‌اند. بیشترین پیروزی باواریایی‌ها در بازی‌های خانگی (36) به دست آمده است و تیم حریف 19 پیروزی خود را در خانه کسب کرده است. (12 پیروزی در خانه و تنها 7 پیروزی در آلیانز آرنا).

پنج بازی اخیر:

در 5 دیدار اخیر دو تیم نتایج مختلفی کسب کرده اند.

بایرن مونیخ در 5 بازی اخیر خود 5 پیروزی کسب کرده است. این تیم در این تعدا بازی‌ها 14 گل زده و فقط 4 بار دروازه‌اش باز شده که خط حمله مرگبار و دفاع مستحکم این تیم را به خوبی نشان می‌دهد.

در سوی مقابل شالکه از 5 بازی اخیر خود در بوندس لیگا دو تساوی و سه شکست داشته است. دو بازی مقابل یونین برلین و بایر لورکوزن به تساوی کشیده شد و سه دیدار اخیر را به گونه متوالی (2-1 به فرانکفورت، 4-1 به وولفسبورگ و 4-0 به فرایبورگ) واگذار کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала