Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پوچتینیو در آرزوی مربیگری رئال‌مادرید

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر مائوریسیو پوچتینو
مائوریسیو پوچتینو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مائوریسیو پوچتینو هیچ پیشنهادی از بارسلونا دریافت نکرده ولی او از رویای حضور در رئال مادرید صحبت می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک؛ مائوریسیو پوچتینو سرمربی سابق تاتنهام در مورد ارتباط‌اش با بارسلونا و احتمال مربیگری در رئال مادرید صحبت کرد.

پوچتینو گفت که او پیشنهادی برای مربیگری در بارسلونا دریافت نکرده در حالی‌که وی اصرار بر مربیگری در رئال مادرید دارد.

پوچتینو قبل از اخراج کیکه سیتن و قبل از این‌که بارسا رونالد کومان را انتخاب کند با کاتالان‌ها ارتباط داشت.

پوچتینو مربی آرجانتینی که در نوامبر سال گذشته از تاتنهام جدا شد در مورد گمانه زنی‌های بارسا به Cope گفت: "آنها به من پیشنهاد مربیگری بارسا را ​​ندادند. من با [رئیس جوزپ ماریا] بارتومئو ندیدم. با رامون پلانس غذا خوردم زیرا ما از سال 2009 که وی با اسپانیول قرارداد بست، دوستی داریم."

پوچتینو دروازه مربیگری بالقوه بارسا را ​​باز کرده بود زیرا پیش از این گفته بود که به دلیل ارتباط با اسپانیول مسئولیت هدایت رقیب‌اش را در نیوکمپ بر عهده نخواهد گرفت.

پوچتینو در این باره اظهار داشت: "من آن موقع کنایه آمیز گفتم. این اولین کنفرانس خبری من در تاتنهام بود و آنها از من در مورد شایعات بارسا پرسیدند. سپس من با کنایه جواب دادم و فکر می‌کنم خیلی زیاد رفتم آنچه را گفتم. این برای هوادار تندرو اسپانیول بسیار خوب به نظر می‌رسد اما من نمی‌خواستم به جای آن هوادار رادیکال صحبت کنم. و همچنین نیازی به توجیه هیچ سخنی نیستم زیرا هیچ کس نمی‌تواند عشق من به اسپانیول را زیر سوال ببرد."

پوچتینو همچنین با پاری‌سن‌ژرمن قهرمان لیگ 1، یوونتوس و قهرمان سری آ در فصل آینده ارتباط دارد.

توماس توخل همچنان مسئولیت پی‌اس‌جی را بر عهده دارد، یووه به آندره پیرلو روی آورد و اینتر تصمیم به ادامه همکاری با آنتونیو کونته گرفت اما پوچتینو افزود: "نه پی اس جی، نه یوونتوس و نه اینترمیلان [در خارج از فصل پیشنهادی ندادند]. من از بنفیکا و موناکو تماسی داشتم. نیازی به دروغ گفتن ندارم."

پوچتینو در سال 2018 از مادرید دور شد و تصمیم گرفت در آن زمان قراردادش را با تیم لیگ برتری تاتنهام احترام بگذارد.

مادرید تلاش کرد پوچتینو را به عنوان جانشین زین الدین زیدان به خدمت بگیرد. در مورد لوس بلانکوس سوال شد که این مربی 48 ساله گفت: "من نمی‌دانم که آیا روزی مادرید را مربیگری می‌کنم یا نه اما البته این رویای من است. اگر بهترین نباشد یکی از بهترین باشگاه‌های جهان است. من تفاوتی ندارم همه آن را در لیست رویاهای خود دارند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала