Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هیئت مدیر بارسا راضی به استعفای بارتومئو

© REUTERS / Albert GeaПрезидент "Барселоны" Хосеп Мария Бартомеу
Президент Барселоны Хосеп Мария Бартомеу - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بخشی از هیئت مدیره معتقد است که زمان بلند کردن پرچم سفید بر علیه بارتومئو فرا رسیده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ بیش از 20.000 امضاء از سوی اعضای بارسلونا توسط "طرح موافقین" جمع شده که هیئت مدیره بارسلونا را در موقعیت خطیری نسبت ب هر زمان دیگری قرار می‌دهد. اگر روند اعتبارسنجی بیش از 8٪ امضاها را برآورده نکند تداوم فعالیت جوزپ ماریا بارتومئو و تیم وی به آنچه در نظرسنجی‌ها اتفاق می‌افتد بستگی خواهد داشت در حالی‌که 66٪ آرا برای پیش بینی هیئت مدیره فعلی لازم است.

جوردی فاره نامزد انتخابات پس از ارائه امضاهای به دست آمده در این باشگاه اطمینان داد كه انتظار دارد بارتومئو روز گذشته پنج شنبه استعفا بدهد، سناریویی كه رخ نداد و حتی توسط حداكثر رئیس بارسا مطرح نشد. با این حال این بدان معنا نیست که استعفا امروز گزینه واقعی نیست.

همانطور که توسط "اسپورت 3" گزارش شده، ایده جوزپ ماریا بارتومئو ادامه یافتن دوره ریاست‌اش است و بیشتر با توجه به این‌که او از قبل تاریخی برای انتخابات تعیین کرده است. با این حال بخشی از تیم وی معتقدند که بیش از 20.000 امضا عملاً یک ضربه قطعی به واقعیت است و بنابراین آنها فکر می‌کنند که زمان استعفا بدون نیاز به ادامه حرکت به جلو فرا رسیده است.

در حال حاضر حداکثر رئیس بارسا تسلیم نمی‌شود اما خودش را با همان قاطعیت ماه‌های قبل نشان نمی‌دهد. رئیس بارسا آگاه است که آب از هر طرف به کشتی وارد می‌شود و به همین دلیل نمی‌توان هیچ سناریویی را منتفی دانست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала