Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یوسف کارگر: لیگ برتر امسال کاملا متفاوت خواهد بود

© Photo / FB/AFFیوسف کارگر
یوسف کارگر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید

به گزارش اسپوتنیک؛ قرار است لیگ برتر فوتبال کشور در سوم میزان آغاز شود و امروز محمدیوسف کارگر سرپرست فدراسیون فوتبال کشور در مراسم قرعه کشی این لیگ، در مورد روند برگزاری بازی‌های فصل نهم این لیگ صحبت کرد.

کارگر دلیل تفاوت‌های این فصل با سال‌های پیش را شیوع کرونا ویروس عنوان کرد.

او اظهار داشت: "ویروس کرونا همان گونه که جامعه جهانی را متضرر ساخت، فوتبال نیز از آن دور نماند. ما نتوانستیم برنامه‌های انکشافی، تخنیکی و فنی خود؛ آنچه که در تقویم سال 2020 فدراسیون فوتبال افغانستان بود را عملی بسازیم. با مجوز گرفتن از وزارت صحت ما تصمیم گرفتیم که مسابقات خود را یک زمان بسیار محدودی که ما داریم باید تمام برنامه‌ یک ساله را (لیگ برتر، لیگ بانوان، کورس‌های داوری و...) را در 4 ماه به اتمام برسانیم."

وی در ادامه افزود: لیگ برتر فوتبال یکی از دستاوردهای مرد و زن، پیر و جوان در شور و هیجان انتظار این مسابقات را داشتند. این مسابقات با یک تفاوت کاملا جدید از لحاظ فرهنگی خواهد بود. ما با محدودیت زمانی دور مقدماتی را در ولایات برگزار نماییم، تیم‌هایی که سال گذشته در زون‌ها انتخاب شده بودند ثبت و راجستر شدند. کمبودی‌هایی که از جمله مصدومیت بازیکنان و غایبان خود را تکمیل ساختند."

کارگر در مورد حضور هواداران در ورزشگاه فدراسیون فوتبال اعلام داشت که با توجه به اجازه نامه وزارت صحت هواداران می‌توانند بازی‌ها را از نزدیک تماشا کنند.

گفتنی است که لیگ برتر فوتبال کشور قرار است از سوم ماه میزان آغاز شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала