Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پایان با شکوه دومین بدنه مثلث بی‌بی‌سی در رئال مادرید

© REUTERS / Sergio PerezUEFA Champions League - Santiago Bernabeu stadium, Madrid, Spain, 18/10/16 Real Madrid's Gareth Bale celebrates after scoring a goal.
UEFA Champions League - Santiago Bernabeu stadium, Madrid, Spain, 18/10/16 Real Madrid's Gareth Bale celebrates after scoring a goal. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جدایی گرت بیل از رئال مادرید قطعا پایان پایان دوره‌ای با شکوه او در رئال مادرید خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک؛ جدایی گرت بیل از رئال مادرید به مثابه پایان دوران درخشان او در مهم‌ترین باشگاه فوتبالی جهان خواهد بود. این بازیکن ولزی در سال 2013 وارد مادرید شد و آخرین قطعه از سه گانه خط حمله معرئف بی‌بی‌سی در کنار کریم بنزما و کریستیانو رونالدو بود.

آنها در مجموع 442 گل به ثمر رساندند و در طول 5 سال موفق به کسب چهار عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان شدند تا اینکه کریستیانو در سال 2018 راهی یوونتوس گردید.

اما اکنون بیل با قراردادی قرضی یک فصل به تیم سابق تاتنهام هاتسپور عزیمت می‌کند، بازیکن 31 ساله اما با بهترین شرایط ممکن رئال را ترک نمی‌کند.

Нападающий сборной Уэльса Гарет Бейл во время тренировки  - اسپوتنیک افغانستان
خداحافظی بیل با کهکشانی‌ها در سالن بدنسازی؟

در دو فصل گذشته شاهد افت چشمگیر او بودیم که بیش از هر چیز دیگری باعث مشکلات شده است.

این کاملاً دور از قدرتمند بودن بیل به عنوان بخشی از بی‌بی‌سی بود که حتی تأثیر خط مقدم بارسلونا برای پیروزی متشکل  از لیونل مسی، لوئیز سوارز و نیمار را هم تحت الشعاع قرار داد.

بیل به عنوان معاون کریستیانو وارد رئال مادرید شد اما با این وجود هواداران این باشگاه را دوست داشت و این مهم را با گل فوق العاده‌اش در فینال کوپا دل ری 2014 و با ضربه سر خود در فینال لیگ قهرمانان همان سال مقابل اتلتیکو مادرید دوست می‌داشت. ولی در فصل‌های بعدی آسیب دیدگی‌ها به وینگر ولزی وارد شد و ستاره او کمرنگ گردید.

در واقع او هرگز به اندازه گل‌های اول فصل‌اش گل نزد. اما او به ارائه لحظات خیره کننده در مواقع حساس مانند فینال لیگ قهرمانان 2016 و 2019 ادامه داد و این ضربه را با یک ضربه سر جادویی روشن کرد.

وقتی کریستیانو در سال 2018 رفت تصور می‌شد که بیل از سایه قابل توجه فوق ستاره پرتگالی خارج خواهد شد ولی هرگز واقعاً چنین نشد و اکنون او می‌خواهد که پس از 7 سال دوباره به خانه سابق‌اش برگردد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала