Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شرط بزرگ و چند میلیونی پوما با نیمار

© AP Photo / Christophe Enaنیمار جونیور- بازیکن برازیلی پی‌اس‌جی
نیمار جونیور- بازیکن برازیلی پی‌اس‌جی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کمپنی بزرگ پوما در این تابستان رکورد شکنی کرد و با یکی از بزرگتری ستاره‌های دنیای فوتبال قرارداد بست.

به گزارش اسپوتنیک؛ پوما در تابستان امسال با یکی از بهترین فوتبالیست‌های فعلی جهان قرارداد بزرگی را به امضاء رساند.

به خدمت گرفتن بازیکن PSG حضور شرکت آلمانی را در دنیای فوتبال به بالاترین سطح می‌رساند، جایگاهی که حفاظت شده خصوصی نایک و آدیداس به نظر می‌رسید. اگر بازیکنی بوده که به نظر می‌رسد دوران مسی و کریستیانو رونالدو را زیر سوال ببرد این نیمار خواهد بود. اکنون هرکدام در سه مارک اصلی لباس ورزشی جایگاه ترجیحی را به خود اختصاص داده‌اند و آنها این کار را با قراردادهای ستاره‌های ورزشی جهان و با میلیون‌ها یورو انجام می‌دهند.

نیمار شخصیت خالصی است و هر آنچه در بازی با المپیک مارسی اتفاق افتاد برنامه‌های این بازیکن را که یک معجزه ناب در بازاریابی است به تأخیر انداخت. اخراج و اختلافات عمومی با آلوارو گونزالس، سبب کنجکاوی شده است که بازیکن اسپانیایی نیز یک مرد پوما مانند ستاره برزیلی است و این امر سبب تأخیر افتادن پیشنهادات گروه Kering (شرکت‌های لباس لوکس) شده است.

در پوما آنها خواستار ارائه قرارداد و نشان دادن سلاح‌های فوتبالی نیمار بودند. هدف این بود که پس از پانزده سال ماجراجویی مشترک و پس از رسمی شدن خداحافظی مُهاجم با نایک سودآوری در قرارداد بزرگ امضا شده آغاز شود. همه چیز به جای تعلیق به تعویق افتاده است. اعجوبه‌های کوچک در ورزش به ندرت به اوج می‌رسند. بسیاری متعجب از تعریف و تمجیدهای زودرس و دیگران زیرا استعداد آنها در کنار جاده‌های مختلف غیر قابل تحمل از دنیای ورزش قرار دارند. همیشه استثناهایی وجود دارد و نیمار یکی از موارد غیر عادی بوده که موفق به پیروزی می‌شود و آنچه را که از اولین گام‌های خود به آن اشاره کرده را تأیید می‌کند.

شهرت از زمان کودکی این ستاره برزیلی را دنبال می‌کند و اکنون نزدیک به 30 سال می‌شود که او در راس است و در یک جنبش تجاری-ورزشی بازی کرده و حداکثر ضربه را زده و با مبلغ قابل توجهی درگیر است. اشاره شده که پوما در یک شرط ریسک و چند میلیون دالری، هر فصل 20 میلیون یورو به اضافه حق امتیاز به مُهاجم پرداخت خواهد کرد.

ایده پوما روشن است. آنها به دنبال نمادی می‌گردند و معتقدند که با این احتمال روبرو هستند که کل محصول (فراتر از فوتبال به دلیل تصویر خاصی که دارد) باعث فروش شود و شرکت را در بین پرفروش ترین‌ها ادغام کند. اگر همه چیز خوب پیش برود یک سری محصولات نیمار برای جستجوی ایجاد آن مایکل جوردن وارد می‌شود که سالها پس از بازنشستگی همچنان میلیون‌ها درآمدزایی دارد.

آدیداس در این نبرد فوتبال لئو مسی را به عنوان سرگروه در اختیار دارد. بحث او فوتبال است به دور از گستاخی و قدرتی که کریستیانو رونالدو در هر حرکت با نایک انجام می‌دهد. حالا پوما با شوخ طبعی نیمار سوار موج استعداد است و نبرد ادامه دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала