Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سوارز، احتمال پیوستن‌اش به یوونتوس را رد نکرد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر سوارز بازیکن باشگاه بارسلونا
سوارز بازیکن باشگاه بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مهاجم اروگوئه‌ای تیم فوتبال بارسلونا فاش کرد که هنوز امکان پیوستن او به تیم یوونتوس وجود دارد.

به گزارش اسپوتنیک، با توجه به نشر خبرهایی درباره مأیوس‌شدن باشگاه یوونتوس از خرید لوییس سوارز به دلیل طولانی شدن روند صدور گذرنامه ایتالیایی برای او، این مهاجم اروگوئه‌ای احتمال پیوستن‌اش به بانوی پیر را رد نکرد.

Luis Suárez, futbolista uruguayo - اسپوتنیک افغانستان
لیورپول به دنبال بازگرداندن سوارز به آنفیلد

این بازیکن 33 ساله پیرامون احتمال انتقالش به یوونتوس، در گفتگو با گاتزتا دلوا اسپورت گفت:«بله ، احتمال دارد انتقال به یووه اتفاق بیفتد.» سوارز به دلیل طولانی بودن پروسه اخذ تابعیت ایتالیایی و به دست آوردن امکان بازی در ترکیب اصلی یوونتوس به عنوان بازیکن اروپایی باید یکسری مراحل اداری را طی کند که این شامل چند آزمون در ایتالیا هم می‌شود.

یکی از آزمون‌هایی که او با موفقیت پشت سر گذاشته، آزمون زبان ایتالیایی است و به همین دلیل احتمال پیوستنش به یوونتوس دوباره قوت گرفته است. این در حالیست که اخیراً گزارش‌هایی درباره دست به کار شدن بانوی پیر برای خرید ادین ژکو مهاجم بوسنیایی تیم فوتبال رم شنیده می‌شود.

لیونل مسی خواستار ماندن سوارز در بارسلوناست و با توجه به شرایطی که پیرامون انتقالش به یوونتوس وجود داشت، به نظر می‌رسید که این تیم مقصد نهایی‌اش باشد اما چون او پاسپورت ایتالیایی نداشت شرایطش دشوار شد. رونالد کومان در بدو ورودش به بارسلونا، به لوئیس سوارز گفت که باید این تیم را ترک کند چرا که جایی در برنامه‌های او و پروژه‌ی جدید بارسلونا نخواهد داشت.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала