Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مربی بایرن پس از برد 8 بر صفر: پیام آشکاری به مدعیان دادیم

© Sputnik / Алексей Куденко /  مراجعه به بانک تصاویر فلیک
فلیک - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی تیم بایرن مونیخ پس از پیروزی و 8 بر صفر شاگردانش برابر شالکه می‌گوید قهرمان آلمان کارش را در فصل جدید استثنایی آغاز کرد.

به گزارش اسپوتنیک، بایرن مونیخ در شروع فصل جدید بوندس لیگا به مصاف یکی از تیم‌های بزرگ این لیگ رفت و موفق شد با اقتدار کامل شالکه را با نتیجه 8-0 در هم بکوبد.

 Bayer Leverkusen vs. Bayern München, 04.07.2020 - اسپوتنیک افغانستان
بایرن 8 – شالکه 0؛ آغاز بی‌رحمانۀ مدافع عنوان قهرمانی + عکس
 در شب هت تریک سرژ گنابری و گلزنی لروی سانه در اولین بازی خود با پیراهن بایرن، هانسی فلیک سرمربی باواریا در پایان بازی از عملکرد تیمش به عنوان درخششی بی نظیر یاد کرد. فلیک در پایان بازی به رسانه‌ها گفت:«ما تازه در بازی اول فصل هستیم و آهسته قدم برمی داریم. فکر می کنم این گام را شجاعانه و باشکوه برداشتیم. حتی می توانستیم 2، 3 گل بیشتر هم در نیمه اول بزنیم. با این نتیجه از همان شروع کار نشان دادیم که امسال هم در مسیری صحیح گام برمی داریم
سرمربی باوریایی‌ها در ادامه اظهار داشت:«ما استثنایی بازی کردیم اما باید دو، سه یا حتی چهار گل دیگر هم در نیمه اول می‌زدیم. با این حال چیزی که اهمیت داشت، این بود که نشان دادیم در مسیر درستی فصل را آغاز می‌کنیم. من از عملکرد تیمم بسیار راضی‌ام. این بازی اما هم برای سرژ گنابری و لروی سانه و در کل برای تمام اعضای تیم یک معیار شد که در سایر بازی‌های فصل خود را بر اساس آن ارزیابی کنند.»

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала