Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان: خدمات «گرت بیل» به رئال مادرید غیر قابل انکار است

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч "Ювентус" - "Реал Мадрид"
Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч Ювентус - Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی فرانسوی رئال مادرید به انتقال احتمالی گرت بیل به تاتنهام واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، زیدالدین زیدان، سرمربی رئال مادرید پیش از نخستین بازی تیمش در فصل جدید لالیگا، در مواردی مختلفی از جمله رفتن گرت بیل، ستاره ولزی این تیم صحبت کرد.

لوکا یوویچ مهاجم صربستانی رئال مادرید  Футбол. ЧМ-2018. Прилет сборной Сербии - اسپوتنیک افغانستان
پس از گرت بیل، زیدان خواهان انتقال قرضی یوویچ به باشگاه دیگر شد
زیدان در خصوص جدایی ستاره پرحاشیۀ تیمش بیشتر پرداخت و گفت:«اینکه می گویند بیل به خاطر من از رئال می رود، آزارم نمی دهد چون این واقعیت ندارد. داستان پیچیده تر از اینهاست. در نهایت فوتبال همین است و بالاخره بازیکن باشگاهش را ترک می کند. اکنون او در حال مذاکره با تاتنهام است و به خوبی می دانم که در رئال چه کارهای بزرگی را انجام داده است.»
سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها در ادامه همچنان به بحث جدایی گرت اشاره کردو اظهار داشت:«خدمات بیل به این باشگاه غیر قابل انکار است و اگر در نهایت راهی تاتنهام شود، برایش بهترین ها را آرزو می کنم. بیل در رئال ارزش هایش را ثابت کرده و طی روزهای اخیر با او صحبتی نداشته ام. بر خلاف تصور شما هرگز هیچ مشکلی بین من و او وجود نداشته و نخواهد داشت. تنها چیزی که در مورد بیل می توانم بگویم این است که هنوز هیچ قراردادی نبسته است. او کارش در رئال را به خوبی انجام داد و بیش از این به این موضوع نمی پردازم.»

جدایی گرت بیل از رئال مادرید به سادگی اتفاق نیفتاد چرا که او هیچ پیشنهادی نداشت و تا مدت ها مشخص نبود که او باز هم در رئال خواهد ماند یا نه اما چیزی که واضح بود این بود که زیدان به او اعتقادی ندارد و سر انجام توانست او را از رئال مادرید بیرون بفرستد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала