Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اورتون 5 – وست برومویچ 2؛ دومین پیروزی تافی‌ها با هنرمندی خامس و لوین + عکس

© AP Photo / Dave ThompsonEverton, in blue, and Lyon players clash during a Group E Europa League soccer match between Everton F.C. and Olympique Lyon at Goodison Park Stadium, Liverpool, England
Everton, in blue, and Lyon players clash during a Group E Europa League soccer match between Everton F.C. and Olympique Lyon at Goodison Park Stadium, Liverpool, England - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شاگردان کارلو آنچلوتی در دومین دیدار لیگ برتر انگلیس هم به پیروزی رسیدند و پای خامس نیز در این دیدار به گولزنی باز شد.

به گزارش اسپوتنیک، اورتون در نخستین دیدار از هفته دوم لیگ برتر انگلیس، در ورزشگاه گودیسون پارک میزبان وست برومویچ بود و شاگردان آنچلوتی موفق شدند به پیروزی پُرگول در این دیدار دست یابند.

اورتون با آن‌که در این دیدار تیم برتر میدان بود، اما در دقیقه 10 دروازه‌اش توسط گرادی دیانگانا مهاجم کانگویی وست بروم باز شد و شاگردان آنچلوتی از حریف پس افتادند.

یاران خامس اما تسلیم نشدند و در دقیقه 31 کارلوت لوین موفق شد تا گول تساوی را به ثمر برساند.

پس از کارلوت نوبت به خامس رسید و این هافبک کلمبیایی که تازه از رئال مادرید به این تیم پیوسته، موفق شد در دومین دیدار نخستین گولش را به ثمر برساند.

پس از این گول بازی پُر برخورد دنبال شد و در دقایق پایانی نیمه نخست وست برومویچ 10 نفر شد و کیران گیبز به دلیل دریافت کارت سرخ اخراج شد.

در نیمه دوم وست بروم به بازی برگشت و در دقیقه 47 متیوس پریرا موفق شد بازی را مساوی کند تا این تیم برای ادامه بازی امیدوار شود.

مایکل کین اما امیدهای شان را به خاک یکسان کرد و در دقیقه 54 موفق به زدن گول سوم اورتون شد.

کالورت لوین که قبل از این موفق به گولزنی شده بود، در دقایق 62 و 66 باز هم موفق به گولزنی شد و ضمن تکمیل هتریک خود، اورتون را با نتیجه 2-5 پیش انداخت و خیال هواداران را بابت کسب 3 امتیاز راحت کرد.

در ادامه توپ دیگری از خط دروازه‌ها عبور نکرد و شاگردان آنچلوتی موفق شدند دومین پیروزی خود را در رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر به دست آورند.

با این پیروزی با دو پیروزی موقتاً صدرنشین شد و وست برومویچ هم در قعر جدول قرار گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала