Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سولسشایر به دنبال تقویت شیاطین سرخ؛ یکی دو خرید در دسترس

© Sputnik / Абзал Калиев /  مراجعه به بانک تصاویر اوله گونر سولسشیر سرمربی منچستریونایتد Kazakhstan Soccer Europa League Manchester United
اوله گونر سولسشیر سرمربی منچستریونایتد  Kazakhstan Soccer Europa League Manchester United - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پس از باخت منچستریونایتد حالا اذعان می‌شود برای سولسشایر سرمربی این تیم دروازه‌ انتقالات بیشت به سمت تئاتر رویاها باز است.

به گزارش اسپوتنیک؛ دونی فن دی‌بیک تنها چهره جدید منچستریونایتد تاکنون در پنجره نقل و انتقالات است اما هنوز زمان زیادی برای تغییرات در ترکیب این باشگاه وجود دارد.

اوله گونر سولسشایر سرمربی یونایتد می گوید که تیمش ممکن است پس از شکست شوک آور برابر کریستال پالاس، نیاز به سرمایه گذاری بیشتری داشته باشد.

فن‌دی‌بیک تنها گل یونایتد را در اولین بازی فصل به ثمر رساند اما این کافی نبود زیرا این تیم 3-1 باخت و حالا یونایتد هدف‌های تابستانی خود چون جک گریلیش و جیدون سانچو را به گونه جدی دنبال می کند.

سولسشایر سرمربی شیاطین سرخ در پایان بازی شنبه شب گفت: "می‌بینید که ما ضعیف هستیم و آنها سزاوار امتیاز بودند. [پالاس] در دویل‌ها، تکل‌ها تیزتر از ما بود. ما آهسته کار را شروع کردیم و این در حالی است که در پایان بازی گل زدیم و ضربه‌های دیگر ناکام بود."

او اضافه کرد: "فصل گذشته برای ما طولانی بود که تا 16 آگست ادامه دادیم و زمان کافی برای آماده سازی نداشتیم. ما با کسانی که اینجا بوده‌اند سخت کارکرده‌ایم. با روی [هاجسون] صحبت کردم و او گفت که آنها چهار بازی دوستانه داشتند و این سومین بازی رقابتی آن‌ها بود که تفاوت زیادی با هفته گذشته مقابل استون ویلا داشت."

Брандон Уильямс после матча Манчестер Сити – Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
یونایتد 1 – کریستال پالاس 3؛ آغاز ناامید کنندۀ شیاطین سرخ

سولسشایر تصریح کرد: "شما باید از حداکثر زمانی که به دست آورده‌اید استفاده کنید و ما البته در حال حاضر نیز بازی‌ها را کمی دیر تر شروع کرده‌ایم اما ما به سرعت پیشرفت خواهیم کرد امیدوارم سریعتر آنرا ببینیم. امروز عملکردی بود که شما اغلب از این بازیکنان شاهد نیستید چون این بازیکنان بهتر از آن هستند."

اوله افزود: "ما می‌توانیم خیلی بهتر از امروز بازی کنیم. اگر به بازیکنانی که در زمین و نیمکت بودند و یا امروز اینجا نیستند نگاه کنید ابتدا باید به خودمان نگاه کنیم و بدانیم که می‌توانیم عملکرد بهتری داشته باشیم. اما ما همیشه به دنبال بهبود هستیم و همیشه می‌خواهیم تقویت شویم که اگر چیزی با قیمت مناسب تری در دسترس باشد برای آن اقدام می کنیم. اما حالا باید خود را بسازیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала