Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تماس مهم یوونتوس با لوئیز سوارز

© REUTERS / Albert GeaLuis Suárez, futbolista uruguayo
Luis Suárez, futbolista uruguayo - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه فوتبال یوونتوس با لوئیز سوارز مهاجم اروگوئه‌ای بارسا تماس گرفته تا به او تصمیمش را اعلام نماید.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل ازگاتزتا دلو اسپورت؛ پاراتیچی مدیر ورزشی یوونتوس با سوارز تماس گرفته تا به او اطلاع دهد كه قصد ندارد او را به خدمت بگیرد.

مهاجم شماره 9 بار دیگر در جام خوان گامپر مقابل الچه از ترکیب خارج شد تا تأیید شود که رونالد کومان او را برای فصل آینده در برنامه‌هایش ندارد و مهاجم اروگوئه‌ای همچنان در تلاش است تا پیش از بسته شدن بازار آینده‌اش را مشخص کند.

ایده سوارز رفتن به یوونتوس است، به همین دلیل این فوتبالیست پنجشنبه گذشته به پروجا سفر کرد تا پاسپورت ایتالیایی را بدست آورد و برای بازی در سری آ حضورش قطعی شود اما با در نظر داشت آخرین اطلاعات، به نظر می‌رسد یووه چنین اتفاقی را نمی‌خواهد.

همانطور که گاتزتا دلو اسپورت گزارش کرده، فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی یوونتوس شخصاً با لوئیز سوارز تماس گرفته و به او اطلاع داده که تابستان او را به خدمت نمی‌گیرند و هدف آنها ادین ژکو است که پیش از این بر سر او با رُم توافق كامل شده است.

لوئیس سوارز Russia World Cup Uruguay Training - اسپوتنیک افغانستان
سوارز برای آزمون ایتالیایی به پروجا رفت

ورود احتمالی ژکو به تورین دروازه را به روی سوارز می‌بندد ولی این ستاره شماره 9 همچنان به ارزیابی پیشنهادات ادامه می‌دهد اما اگر پروژه‌ای وجود نداشته باشد که او را هیجان زده کند ادامه حضورش در بارسا و انجام یک سال باقی‌مانده قراردادش را در بارسا سپری خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала