Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

صدرنشینی تافی‌ها برای اولین بار پس از 13 سال در لیگ برتر

© AP Photo / Dave ThompsonEverton, in blue, and Lyon players clash during a Group E Europa League soccer match between Everton F.C. and Olympique Lyon at Goodison Park Stadium, Liverpool, England
Everton, in blue, and Lyon players clash during a Group E Europa League soccer match between Everton F.C. and Olympique Lyon at Goodison Park Stadium, Liverpool, England - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم فوتبال اورتون پس از 13 سال برای اولین بار در صدر جدول لیگ برتر فوتبال انگلیس تکیه زد.

به گزارش اسپوتنیک؛ تیم فوتبال اورتون شنبه‌شب در بازی جذاب با حساب 5-2 وست بروم را در هم کوبید که کالورت لوین هت تریک کرد و این بدان معنی است که تافی‌ها پس از دو بازی در لیگ برتر با قوت تمام ظاهر شده‌اند و این برای نخستین بار پس از 17 آگست 2007 است که این تیم در رده نخست لیگ برتر قرار می‌گیرد.

کارلو آنچلوتی اورتون را احیا کرده و در این تابستان خریدهای بزرگی انجام داده که از آن جمله خامس رودریگز و آلان هستند.

این تیم در گودیسون پارک در حالی برنده شده که یک هفته قبل تاتنهام را به زانو درآورده بود و این اتفاق باعث شد تا اورتون با اختلاف تفاضل گل پس از دو مسابقه به بالای لیگ برتر برسد.

با وجود شروع چشمگیر این فصل، آنچلوتی اصرار دارد تیمش می‌تواند پیشرفت کند.

وی گفت: "من انگیزه و تمرکز و جاه طلبی بیشتری را دیده‌ام [در مقایسه با پایان فصل گذشته]. این لحظه خوب است اما ما باید توجه کنیم. هر بازی می‌تواند دشوار باشد. این آزمون خوبی بود. همه خوشحال هستند زیرا این یک نتیجه عالی بود اما اگر به عملکرد نگاه کنید زمینه‌هایی وجود دارد که ما می‌توانیم بهتر عمل کنیم."

او اضافه کرد: "وست بروم در نیمه اول از ما بهتر بود اما پس از دریافت گل واکنش خوبی نشان دادیم. با یک بازیکن اضافی ما از مزیت برخوردار بودیم و بازی راحت‌تر بود. در نیمه دوم کنترل بیشتری داشتیم. ما جلوی خلاقیت حریف را گرفتیم، واقعاً خطرناک هستیم زیرا با دفاع‌های راست فشار می‌آوریم. در نیمه اول تعادل نداشتیم... ما قادر به کنترل انتقال نبودیم. به همین دلیل گل اول را دریافت کردیم."

آنچلوتی گفت: "ما با کارت سرخ حریف یک برتری عالی داشتیم اما یک گل احمقانه دریافت کردیم [گل تساوی دقیقه 47 وست بروم] زیرا در دقیقه اول نیمه دوم توپ را از دست دادیم. ترکیب ما در جلو خوب بود. من از بازی رو به جلو خود راضی هستم اما باید در پست عقب بهتر باشیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала