Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سود 110 میلیونی رئال از فروش بازیکنان

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر هوادار رئال مادرید Russia Soccer Champions League CSKA - Real
هوادار رئال مادرید   Russia Soccer Champions League CSKA - Real - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال مادرید با فروش برخی بازیکنان‌اش در تابستان امسال رقم 110 میلیونی را به جیب زده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ تاکنون رئال مادرید از پنجره نقل و انتقالات امسال مبلغ 110 میلیون یورو از فروش بازیکنان‌اش کسب کرده که 125 میلیون یورو را معاملات قرضی و بازیکنان کاستیا رقم زده است اما این باشگاه می‌خواهد راهی برای ماریانو نیز پیدا کند.

رئال با سه هدف مربوط به ترکیب تیم اصلی در پنجره نقل و انتقالات فعلی به پیشرفت ادامه می‌دهد برای کاهش تعداد بازیکنان در لیست دستمزدها (لونین و رودریگو در حال حاضر در کاستیا ثبت نام کرده‌اند) کاهش کُل پول برای دستمزد هزینه شده و با فروش بازیکن خزانه باشگاه تقویت می‌شود. آخر هفته با فروش سرجیو رگیلون به تاتنهام فشار بیشتری به این استراتژی داده شد.

رگیلون

انتقال رگیلون که با قراردادی به تیم مورینیو پیوسته و تا جون 2025 در لندن قراردادش معتبر است، 30 میلیون یورو به اضافه 5 افزودنی‌های دیگر این مبلغ را به 35 میلیون می‌رساند.

این توافق نامه شامل دو بند اصلی برای مادرید و مدافع کناری است: مادرید گزینه خرید بازیکن را با مبلغ 40 میلیون یورو تا سال 2022 حفظ می‌کند در حالی‌که اگر پیشنهادهای دیگری برای وی ارائه شود رگیلون حق رد را خواهد داشت.

رئال مادرید

نقل و انتقالات اشرف حکیمی (40 میلیون به علاوه پاداش) به اینترمیلان، رگیلون (30 میلیون+5)، خامس رودریگز (25 میلیون هرچند برخی ادعا کرده‌اند انتقال رایگان بوده) به اورتون و اُسکار (15 میلیون برای 75٪ از حقوقش) به سویا 110 میلیون یورو برای رئال مادرید سود داشته است. این درآمد تأثیر اقتصادی بحران ویروس کرونا را در باشگاه کاهش می‌دهد. به این رقم می‌توان منابع دیگری از درآمد را نیز اضافه کرد، احتمالاً 10 میلیون یورو اضافی از اینتر و تاتنهام در عملیات اشرف و رگیلون که رقم نهایی را به 125 میلیون می‌رساند.

Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
رسمی؛ بیل به تاتنهام بازگشت + عکس

مادرید از اکادمی جوانان درآمد می کند

رئال مادرید در حال افزایش درآمد از منابع دیگر است. انتقال قرضی بیل به تاتنهام تا جون 2021 باشگاه را از پرداخت نیمی از حقوق وی 15 میلیون یورو آزاد می‌کند. مادرید در حالی‌که وضعیت بورخا مایورال در هاله‌ای ابهام باقی مانده به دنبال خروج ماریانو است. مایورال در طول تابستان چندین پیشنهاد را در نظر گرفته بود اما او زیدان را در تمرین تحت تأثیر قرار داده و می‌تواند بماند در حالی‌که باشگاه به دنبال توافق قرضی برای لوکا یوویچ است. مایورال برای دیدار امروز با رئال سوسیه‌داد در لیست بازیکنان قرار گرفته است.

 

علاوه بر فروش مستقیم بازیکنان تیم اول، مادرید همچنین موفق به جمع آوری پول نقد از راه‌های دیگر شده است. قرارداد قرضی کوبو به ویارئال (2.5 میلیون میلیون به علاوه 2.5 مورد اضافی) و قرضی راینیر به بوروسیا دورتموند (این رقم هنوز مشخص نیست) در ادامه معاملات بازیکنان کاستیا که تاکنون 13 میلیون یورو درآمد داشته، سه میلیون برای 50٪ حق خاوی سانچز در انتقال به وایادولید، 2.5 میلیون برای 50٪ از حقوق د فروتوس در انتقال به لوانته، 2.5 میلیون برای 50٪ از حقوق دنی گومز (لوانته)، 2.5 میلیون برای بائزا در انتقال به سلتا ویگو و 2.5 میلیون به علاوه افزودنی‌ها برای انتقال سورو به گرانادا. در طول بحران، مادرید موفق شده در مجموع 125.5 میلیون یورو سرمایه جمع کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала