Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آقای خاص به دنبال شاگردا سابقش از شیاطین سرخ

© AP PhotoManchester United's Paul Pogba, Marcus Rashford and Jesse Lingard react to defeat to Cardiff in the last game of the season
Manchester United's Paul Pogba, Marcus Rashford and Jesse Lingard react to defeat to Cardiff in the last game of the season - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ژوزه مورینیو سرمبری تاتنهام می‌خواهد لینگارد شاگردا سابق‌اش از منچستریونایتد را به خدمت بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ESPN در گزارشی مدعی شده که تاتنهام علاقه‌مند به جذب جسه لینگارد از منچستر یونایتد است.

ژوزه مورینیو مشتاق دیدار مجدد با لینگارد است که در دوران مدیریت‌اش در اولدترافورد به یکی از بازیکنان اصلی تبدیل شده بود و حالا آقای خاص از رئیس دانیل لِوِی خواسته که احتمال آوردن او را به ورزشگاه تاتنهام هاتسپور بررسی کند.

این رسانه از قول منابع خود نگاشته که که بحث و گفتگوها میان واسطه‌ها در جریان است.

لینگارد زیر نظر سولسشایر جایگاهش را از دست داده و برای پیدا کردن تیم جدید دست باز دارد در حالی‌که زنیت‌سن پترزبورگ نیز علاقه مند او است.

سولسشایر به لینگارد گفته که می‌خواهد او را حفظ نماید و به وی اطمینان داده که در یک فصل پرمشقت فرصت هایی خواهد داشت.

لینگارد پس از ورود به آکادمی این باشگاه، تمایلی به ترک یونایتد باشگاه دوران کودکی‌اش ندارد اما معتقد است که در سن 27 سالگی نیاز به بازی منظم‌تری دارد. او بهترین گلزنی خود را زیر نظر مورینیو تجربه کرد و در 18-2017 توانست 13 گل در 48 بازی به ثمر برساند.

تابستان بعد وی در دوران حضور در مرحله نیمه نهایی جام جهانی نقش اصلی را برای انگلیس بازی کرد اما از آن زمان جایگاهش را در تیم گرت ساوت گیت هم از دست داد.

لینگارد در پایان فصل گذشته در بازی‌های پشت سر هم مقابل لستر سیتی و لاسک لینز گلزنی کرد اما در جریان شکست 2-1 یونایتد در مسابقات لیگ اروپا در آلمان تنها 7 دقیقه به میدان رفت.

View this post on Instagram

90 mins in the tank 🤝 ready for next weekend 🔋 #mufc #jlingz

A post shared by JLingz👑 (@jesselingard) on

او در حالی‌ مورد توجه تاتنهام قرار می‌گیرد که در ترکیب دیشب تیمش برابر کریستال پالاس نیز حضور نداشت و این تیم 3-1 شکست خورد.

منابع به ESPN گفته اند که ممکن است اقدام تاتنهام برای لینگارد منوط به یافتن خریدار برای دله آلی باشد.

تاتنهام قرارداد گرت بیل و سرخیو رگیلون را از رئال مادرید نهایی کرده و مورینیو در تمیز کردن ترکیب تیمش آزاد است و این بدان معنی است که او می‌تواند چهره‌های جدیدتری را قبل از پایان مهلت بازار در 5 اکتبر وارد کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала